Sisustussuunnittelua uudella maalla?

Osaako kukaan suositella jotain hyvää sisustus/tilasuunnittelijaa?

Mä en vaan jaksa enää tätä hemmetin tilanahtautta ja oikeesti, en vaan osaa suunnitella että miten kaiken sais parhaiten järjesteltyä..
 
[QUOTE="anne";28004810]Eihän sitä tilaa sisustussuunnittelija pysty lisää tekemään kun teillä on 3 lastakin.[/QUOTE]

Usko pois, jos olis joku järkevä tätä järkkäämässä niin varmasti sais jotain hyviä tilaratkaisuja aikaiseksi. Mutta mä oon sellanen huudiviidivuudi kaiken järjestelmällisyyden ym. kanssa että multa tää ei vaan yksinkertaisesti onnistu..
 
Onhan noita suunnittelijoita ja netidtä löytää yhteystietoja. Hinta on työn laajuudesta riippuen vajaasta tuhannesta useampaan tuhanteen euroon.
Oletko varma, että tarvitset ulkopuolista apua? Voithan aloittaa karsimalla eli rankalla kädellä pois kaikki tarpeeton irtaimisto. Mitä sitä nyt tarvitsee arkisin? Sängyn jossa nukkua ja tuoleja, joissa istua. Kodissa on toimittava pyykkihuolto, keittiö ja säilytysratkaisut.
 
Onhan noita suunnittelijoita ja netidtä löytää yhteystietoja. Hinta on työn laajuudesta riippuen vajaasta tuhannesta useampaan tuhanteen euroon.
Oletko varma, että tarvitset ulkopuolista apua? Voithan aloittaa karsimalla eli rankalla kädellä pois kaikki tarpeeton irtaimisto. Mitä sitä nyt tarvitsee arkisin? Sängyn jossa nukkua ja tuoleja, joissa istua. Kodissa on toimittava pyykkihuolto, keittiö ja säilytysratkaisut.
Me ollaan jo karsittu tosi paljon.. Ottaen huomioon että meillä ei ole lämmintä varastotilaa. Esim. vanhat valokuvakansiot vie paljon tilaa, mun vanhat öljyvärimaalaukset, miehen lp-levykokoelma, vanha matka-arkku täynnä miehen muistoja, sitten esim. vauvan vaatteita jotka on vielä isoja mutta kannattaa säilyttää kun kasvaa kuitenkin tuo taimi nopeasti.. ym. ym. Kaikkea sellaista mitä voisi työntää jonnekin varastoon, jos sellanen olis.
 
Niin, siis jos huonekalua tai tavaraa ei tarvitse arkikäytössä, niin pois vaan.
Tämän se suunnittelijakin sanoisi. Neliöitä ei voi tuplata, säilytystilaa vo tietysti luoda jonkun verran kaapeilla ja lipastoilla.
Kolme henkeä ja 52 neliöö, kaikki extra poistettiin mm lp-levyt. Varaston vuokraaminen on myös yksi vaihtoehto.
Onneksi nyt on isompi asunto, mutta edelleen aika herkästi laitan kiertoon kaiken ei- tarpeellisen.
 

Yhteistyössä