Smartballs ja niiden käyttö


Sain tänään postista ihka ekat smartballsit ja heti aloitin käytön.. Siis tiesinhän ettei lantionpohjan lihakset ole hyvässä kunnossa, mutta silti yllätys jottei nuo pallot pysy melkein ollenkaan tuolla. Valahtaa melkein heti kävellessä pois.

Siis kuinka usein ja monta tuntia kerrallaan kannattaa nyt näitä käyttää jotta alkaa tuloksia tulemaan. Sanotaanko nyt vaikka monta kertaa päivässä/ monta minuuttia kerrallaan..

Asiallisia vastauksia sitten kiitos =)
 
Minkä verran ne painaa? Meinaan vaan että ihan tavallisesta seksikaupasta saa sellasia kevyitä kuulia mitkä vois olla aluksi paremmat, sitten vasta painavampia. Mulla on nyt sellaset täys metalliset ja kun niiden kanssa saa kaiken tehtyä siirryn sellasiin pieniin metallisiin.

Aloita varovasti, pidä ekaks vaan pari kertaa peräkkäin sen verran kun pysyy sisällä. Pikkuhiljaa alat sitten pidentää aikaa ja kertoja/päivä.
Kyllä ne nopeasti kuntoutuu kun treenaa :)
 
Samaa kuin edellinen. Aloita rauhallisesti vaikka puoli tuntia korkeintaan kerralla. Niitä kertoja voit ottaa vaikka kaksikin pitäen tauon välillä :)
Sitten omien tuntemusten mukaan vain alat jatkaa aikaa itsellesi sopivaksi. Tulosta alkaa tuntua vakituisella kuulien käytöllä ihan varmasti.
Pienen tauon jälkeen itsekin otin taas samaiset smart-kuulat käyttöön tässä keväällä. Alkoi jo tuntua lihaksien kaipaavan kohennusta. Laitan kuulat yleensä aamuisin ja annan olla melko pitkänkin ajan. Tänään olivat koko työpäivän ajan, ja otin pois vasta kotona. B)
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:
Kiihottaako noiden pallojen käyttö? Siis silloin kun ne on sisällä. Saako ne aikaan himotuksen tunteen?
Smartballsit kiihottaa mua. :whistle: Ei ole niitä tullut käytettyä vaikka niitä pitäisi päivittäin käyttää.On ikävää käyttää,kiihottua eikä ole miestä lähettyvillä.
 
En voi kieltää että eivät jonkunverran kiihoittaisi. Tai sanotaan että eivät tunnu ollenkaan epämukavaltakaan.. :p Ja tätä tunnetta voin säädellä kuulia sopivasti liikuttelemalla lihaksia puristelemalla. B)
Kuitenkaan tämä ei mitenkään ole häiritsevää tunnetta, vaikka joskus on pakko siirtää ajatukset muualle sieltä alakerrasta. Vaikka mietin sitä veroilmuituksen täyttöä! |O :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Eikö ne oo samat kun geishakuulat? Mä en ainakaan tarvi minkäänlaisia lihaksia, että geishat pysyy sisällä. Ei ne sieltä mihinkään tipahda vaikka ei jännittäisikään lihaksia :eek: Miten mä sitten treenaan? :whistle:
Ei ne ole samat kun geishat.
Geishat ei paina mitään. Niilläkin voi tosin treenata niin että otat siitä narusta kiinni ja vedät alas samalla kun jännität lihaksia ja koitat pitää sisällä...
 
kiihottaa :ashamed:
kiihotus noista kuulista niin hirveästi, että yleenä tyydytän itseni niillä, ja vasta sitten treenaan.
Tuntuu tosi hyvältä, kun niitä heiluttelee sisällä, ja samalla kiihottaa klitorista :p
 
Dii
Siis kertokaa nyt hyvät ihmiset miten pystytte käyttään noita Smartballseja, nimenomaan just tätä tuotetta. Sain omani postissa, mutta kun yritän tunkea sisääni niin eihän ne hyvät ihmiset mahdu. Pituussuunnassa tavaraa on ihan liikaa... Yks pallo ois vielä ok, mutta että kaks ja se jatke siinä välissä!
:( Kolme alatiesynnytystä takana ja lantionpohja kehnossa kunnossa. Jottain tarttis tehrä!
 
Hei Dii! Rentoudu ja myös se alkerta yritä saada rentoutumaan. Lämmitä kuulat lämpimässä vedessä ja sitten kuivaa. Hieman liukuvoidetta kuuliin ja myös häpyhuulien sisäpuolelle. Rauhallisesti painat vaan ne sisällesi. Kuten tamponin laitto yhtä helppoa. Lopuksi vedät narusta kuulat siihen "mukavalta tuntuvaan" kohtaan. :whistle: :wave:
Voi käyttää ihan normaalisti myös odotusaikana. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Mullekkin tuli sellasiet postista tänään, mutta ei ne minnekkään sieltä valu, vaikka ei lihaksia jännitäkkään... Onko niistä sit mitään hyötyä?
Samaa pohtii täällä... Kun mielestäni nuo lihakset eivät ole mitenkään hyvässä kunnossa viimeisimmän synnytyksen jäljiltä.
 
Minä olen käsittänyt, että ne pysyykin sisällä aika hyvin, mutta että ne nimenomaan laitetaan sisälle ja sitten aletaan jumpata/lähdetään lenkille tmv. Silloin ne liikkuvat ja värähtelevät ja lihakset saavat harjoitusta. Eli että ei niistä ole hyötyä, jos ne vaan laittaa sisälle ja sitten esim. istuu tietsikan ääreen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koralli73:
Minä olen käsittänyt, että ne pysyykin sisällä aika hyvin, mutta että ne nimenomaan laitetaan sisälle ja sitten aletaan jumpata/lähdetään lenkille tmv. Silloin ne liikkuvat ja värähtelevät ja lihakset saavat harjoitusta. Eli että ei niistä ole hyötyä, jos ne vaan laittaa sisälle ja sitten esim. istuu tietsikan ääreen.
Mutta siis ihan normaali liikkuminenko riittää, ettei tarvitsisi erikseen niitä lantiopohjan lihaksia jumppailla samalla...? Hölmöjä kyselen, tosin toiveikkaana. Siitä supistelujumpasta tulee mulle jotenki tosi huono olo. Silloinkin kun lihakset ovat paremmassa kunnossa, saati nyt synnytyksen jälkeen.
 
Ihan normaalia arkista aherrusta voi tehdä kuulat sisällä, pääasia että jotenkin liikut. Tässä on vaarana "unohtaa" ne sinne vaikka koko päiväksi. :eek: :whistle: Mutta ei sekään ole haitaksi ollut, vaan päinvastoin. :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja K-M:
Ja mistähän tälläiset sais tilattua...? Tarttis kans kai tehdä jotain.
Osoitteesta Kuukuppi.fi kantsii nyt elokuussa tilata ku saa ILMAN POSTIKULUJA!!! Samalla kannattaa tilata vaikka kuukautiskuppikin ja siihen pesuneste, suosittelen lämpimästi tilaamaan kaikki kolme tuotetta!!!

Ballssit ei itessään miusta kauheesti maksa, oisko 22e. Itelläni tilauskynnystä pienensi tuo postikuluttomuus. Ja heti piti kokeilla ja kivat on!!! Näillä vaan treenaamaan ja toivottavasti tuloksia tulee ;)
 

Yhteistyössä