Smilex!

jaa jaa, toki tiedän sinut nyt!! :D
Mä olin muuten osastolla just sillon töissä kun tää teidän pienin syntyi... :attn:
en vaan ennättny tulla moikkaamaan kun ehdit kotiutua kun huomasin että tuttu nimi n'kyi papereissa ja taululla ;)

Mitä kuuluu!??
 
Harmi kun et huomannu ajoissa. Meillä oli just sillon koko porukka kipeenä ja ei päässy käymään porukat katsomassa.

Poika tosiaan nyt reilun puol vuotta ja tyttö kaks ja puol, joten päivät kyllä sujuu vauhdilla :D

Mitäs itselles?
 
:) olis kiva nähdä joskus!! ja turista niitä näitä.

Hyvää kuuluu, opintoja viimeistelen, tämän pikkusen kanssa oltiin jo 2 viikkoo koulun penkillä viimesiä luentoja kuuntelemassa, päättötyötä painetaan päivittäin... :headwall: ... ja uusinta tentteihin yritän lueskella.
ihan normi arkea pyykinpesuineen muuten.

Toi meidän täystuhotermiitti on nyt 3v8kk joten kyllä se pinnaa kiristää mukavasti päivisin "välillä"
 
Mä oon "lomalla" vielä vuoden vaihteeseen, joten päivisin on kyllä aikaa vaikka ajella sinne päin.
Mä oon kans niitä opintoja viel meinannu, mutta kun hirvittää jo etukäteen miten sitä ehtii ja jaksaa tän porukan kanssa mitään tehtäviä yms. tekemään :/
 
mä "joudun" lähteen tuossa ulkona käymään nyt mutta laita vaikka yv:nä puh.numeroa. Aamupäivät olis loistavaa aikaa meilläkin treffata!! tänne vaan jos liikkumaan pääsette =)

ja mitä opintoihin tulee, onhan mulla tehtviä vinot pinot tehtynä... :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä