Sofi One Step-raskaustesti

Mitä mieltä olette ja millaisia kokemuksia? Oon nyt vähän ihmeissäni, dpo 14, kp 30/29 ja oon testannu positiivisia lauantaista asti, eilen tuli tosi vahva Biocard Raskaustestillä. Tänään varmistin ja testasin Sofin puikolla. Tuli kyl niin haalee haamu että piti oikeen tihrustaa. Oon aika ihmeissäni, oon digillä saanu Raskaana 1-2 pari päivää sitte mm. Onko noissa jotain vikaa eli oonko vaan ostanu kuraa ku halvalla sai? Vai onko vika sittenki mun hormoneissa?

(Ja siks testailen ku takana keskenmenoja ja kemiallisia, haluan olla varma)
 
plussahan se haamukin on ja raskaushormonihan ei kovin nopeasti putoa niin ole ihan rauhassa :hug: mä uskon että siellä vauveli on tarrasukkinensa kanssa kovasti kiinni :heart: Paska testi varmaan, luulen mä...
 
NapaKissa olisiko näin, että testit ovat herkkyydeltän erillaisia?
Kotitestin puikko on herkkyydeltään muistaakseni 20mIU/ml..oletko testannut kaikki aamupisuun?..päiväpisustahan voi tulla erilainen vastaus..

..ja voihan olla, että Sofi testi ei vaan toiminut oikein - susi siis :(

Pikkiselle tarraa&vaaviliimaa!!:heart:
 
Aamupissaan oli toi Sofi, heitän mäkeen ton toisen puikon jos seki vaan haamuilee! Pari liuskaa on viel Sofilta, katotaan mitä ne sanoo. Digillä testaan viel perjantaina ja jos viikot on noussu, soitan neuvolaan.

Mut törkeetä tommoset kiusatestit.
 

Yhteistyössä