soitaisitko tuntemattomalle miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti
"piitu"
josta et tiedä yhtään mitään muuta kuin sen millä paikkakunnalla asuu. Tyyppi anto netissä numeronsa ja pyys soittamaan,no numero tietysti salainen joten...Jostain kumman syystä ei voi eka kirjotella ja tutustuu vaan heti pitäs soittaa,ei tunnu musta kovin luontevalta.
 
"piitu"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26483731:
En sillä tavalla, että näkisi numeroni.
Joo en minäkään antas numeron näkyy,toisaalta tiedän jo etten tule soittamaan joten ei tarvis ees miettiä.Harmi vaan et jos tyyppi ei jostain syystä nyt voi muutamia viestejä vaihdella ensin.
 
"piitu"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26483760:
Prepaid-liittymästä tms. vain. Ja sillä pitäisi olla hyvä syy, miksi ei voi ensin kirjoitella.
Missä antoi numeronsa?
Eräällä treffi palstalla,muut on eka kirjotellut ja sit on nähty mutta tää ei vaan kirjota vaikka ite kirjottaisin ja kysyisun jotain.Kauheen vihasen "kuulonen" oli kun kirjotin sille jotain ja kysyin jotain. Ja siis tää mies kirjotti mulle alunperin ensin.
 
[QUOTE="piitu";26483803]Eräällä treffi palstalla,muut on eka kirjotellut ja sit on nähty mutta tää ei vaan kirjota vaikka ite kirjottaisin ja kysyisun jotain.Kauheen vihasen "kuulonen" oli kun kirjotin sille jotain ja kysyin jotain. Ja siis tää mies kirjotti mulle alunperin ensin.[/QUOTE]
Miksi ihmeessä soittaisit tuollaiselle tyypille? :O
 
[QUOTE="piitu";26483803]Eräällä treffi palstalla,muut on eka kirjotellut ja sit on nähty mutta tää ei vaan kirjota vaikka ite kirjottaisin ja kysyisun jotain.Kauheen vihasen "kuulonen" oli kun kirjotin sille jotain ja kysyin jotain. Ja siis tää mies kirjotti mulle alunperin ensin.[/QUOTE]

No eikö tuo jo ratkaise asian? Älä soita.
 

Yhteistyössä