soitin neuvolaan ja ei osannut sanoa miten vaikuttaa,

Kahvia saisi juoda enintään 3 kupillista päivässä. Kofeiinin saanti ei saa ylittää 300 milligrammaa vuorokauden aikana. Rajoitus on huomioitava myös muiden kofeiinipitoisten juomien, kuten kola- ja energiajuomien käytössä raskauden ja imetyksen aikana.

tämmöisen löysin.
 
vieras ap
kiitoksia kaikille. mulla ilmeisesti jännitys kävi liian suureksi ja oksensin ja pyörryin. sain huomiseksi ajan lääkärille. :\| tarvii nyt vaan toivoa ettei mitään vikaa vauvassa ole, kyllä me tää pidetään, jos "vaurioita" ei ole syntynyt.

:flower:
 
vieras ap
ja vielä tauriinista: "Toisin kuin aikuiselle ihmiselle imeväisikäiselle lapselle tauriini on välttämätön ravintoaine, jota on saatava joko äidinmaidosta tai äidinmaidonvastikkeesta. Energiajuomien ohella synteettistä tauriinia käytetäänkin äidinmaidonvastikkeiden valmistukseen"

eli ei tuokaan näytä maailmanloppu olevan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:52 Fleur de la Cour kirjoitti:
Noihin asioihin ei ole vastausta että miten vaikuttaa ja vaikuttaako just sun sikiön kohdalla.. yhtä asiaa minä tosin aina henk. koht. ihmettelen kun mietin itse aikaa vastasyntyneen kanssa, että missä hiton kohdassa teille tulee heti synnytyksen jälkeen mieleen harrastaa seksiä??
No jos synnytys menee niin kuin mulla kolmosen kohdalla, ei edes pienen pientä pintanaarmua, lapsi syntyi suurin piirtein yskäisemällä niin se seksikin tulee mieleen aika paljon nopeammin kuin rankemman synnytyksen jälkeen :)
 
vapaa abortti 12viikolle asti..sen jälkeen pitää hakea lupaa,joka mahdollistaa abortin 20rv:lle asti..käytännössä sen kuitenkin aina saa,kun sen paperin vaan sille lautakunnalle lähettää..(sanoi lääkäri kerran) perusteltu syy vain täytyy olla.. (esim.opiskelut kesken,nuori ikä,ei tunne olevansa valmis,tms..)
 

Yhteistyössä