soittaisko vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti
joku
neuvolaan nimittäin... rv 9+6 ja pari kertaa kun oon käyny vessassa, niin on valkovuodon seassa ollut vähän ruskeeta verta tms.... ja välilä maha kipeä :( niin saankohan edes mitäöän aikaa vai käskevätkö vain seurailla jos soitan...
 
Ainahan voi kysästä.. mutta tosiaan jos on kesken menossa ni sille ei maha mitään. Mutta jos sua huolettaa, ni kysäse. Ruskea vuoto on merkki vanhasta vuodosta ja se voi olla peräisin esim. limakalvoilta
 
ap
joo oon käynyt jo neuvolassa...
ja tiedän ettei mitään vois tehdä mutta ois se nyt ollut mukava saada tietää että onko siellä joku elossa vai ei.. ei oo mukavaa melkeen kuukausi olla tietämättömyydessä ennenkuin on eka ultra... :(

soitin neuvolaan ja sanoi vaan että soita uudestaan jos tulee enemmän jotain ..
 
-
mul tuli ihan päivittäin rusehtavaa valkkaria,soitin neuvolaan ja pääsin pian ultraan.se oli sitten tuulimuna.
mut tuokin mitä sulla on,eli varmaan vähäisempää kuin mulla,niin on kyllä ihan normaalia,varsinkin silloin kun menkkojen pitäis tulla,tai kun käyt isommalla asialla,niin silloinki saattaa tulla,ei se nyt heti mitään pahaa tarkoita.
 
MB
Se on kauheeta odottamista. Nim. tiedän... Mulla tiputteli useana päivänä ja kun ekan kerran soitin siitä, niin sanoivat vaan "no ei me sille mitään voida"... Ymmärrän kyllä, että niille varmaan joka toinen odottava äiti soittelee huoliaan. Mut silti se tuntui niin tylyltä..

Tsemppiä vaan.. Koeta ottaa rauhallisesti mitään isompia huhkimatta, jos rauhottuisi siitä.
 
ap
kiitos vastauksista <3
sitten tietääkö joku onko normaalia semmonen ihme valkovuoto , sellasta venyvää ja semmosia pitkiä vanoja tulee välillä kun pyyhkii? ei nyt aina mutta välillä...
ei kyllä miltään tulehdukselta vaikuta mutta onko normaalia... semmosen seassa sitä ruskeetakin siis parina kertana oli..
 

Yhteistyössä