Sokerirasituksesta tietävät

  • Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti
En tiä mihin vaikuttaa mutta suun saa kerran kostuttaa jos ottaa vaikka lääkkeen tms mutta muuten ei.Näin ainakin mulla oli heinäkuussa.Joten älä ota vettä niin ei tarvi miettiä.Jano kasvaa suuremmaks kun tietää ettei saa juoda.
 
aino
siis kukaan ei tiä mihin se vaikuttaa.... Hitto, mä oon puhunu/esitelmöiny kaks tuntia ja meinaan pikkusen kihelmöi kurkkua. Taidan heittää huikan, tuskin se verensokeria voi nostaa :)
 
A shadieeyah
12 tuntia pitää olla juomatta ja syömättä eli sen mukaan ei voi juoda.
Mie en ainakaan yhen vesilasin takia riskeerais arvoja

http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat.naytaartikkeli?p_artikkeli=shp00745

tutkimus aloitetaan aamulla klo 8-10 yöllisen 12 tunnin paaston jälkeen.
 
Vieras
Viikko sitten kävin ja neuvolassa sanoivat että aamullakin saa juoda lasillisen vettä, tuskin siis mitään estettä juoda lasillista nytkään, kun ehtii jo moneen kertaan poistua vaikuttamasta! Labrassakin vielä sanoin että aamulla oon juonu vähän vettä ja rasituksen tekijä sano että No sehän onkin ihan sallittua.
 
vierailija
Viikko sitten kävin ja neuvolassa sanoivat että aamullakin saa juoda lasillisen vettä, tuskin siis mitään estettä juoda lasillista nytkään, kun ehtii jo moneen kertaan poistua vaikuttamasta! Labrassakin vielä sanoin että aamulla oon juonu vähän vettä ja rasituksen tekijä sano että No sehän onkin ihan sallittua.
Mutta eikö päivän eka pissa pidä antaa sinne?
 

Yhteistyössä