Sokerirasitus koe

Te jotka olette siinä olleet, onko sen jälkeen heikko olo? Kauanko? Tarvisko olla ns.kuski mukana, ettei itte tarvis sit kotiin körötellä jos heikottaa.
Itellä sokerirasitus edessä keskiviikkoaamuna. Kai sitä töihin kuitenkin pystyy sit sen jälkeen menemään, seisomatyö kuitenkin.
Jos tällasta vähän mulle valottaisitte :) Kiitos! :hug:
 
Oon molemmissa raskauksissa ollut tuossa kokeessa. Ekalla kertaa se oli ihan helppoa ja menin töihin. Silloin mulle juotettiin sitä kokiksen näköistä litkua. Nyt toisella kertaa oli jotain kirkasta ällö-makeaa litkua. Kun autoon asti pääsin, oksennus lensi. Mutta kyllä mä ihan ajamaan pääsin, mutta oksettava olo kyllä pysyi kauan kokeen jälkeenkin.

Molemmissa raskauksissa on muutenkin ollut tonne yli 20 viikoille asti aamupahoinvointia ja oksentelua, mutta siis vaan tällä toisella kertaa menin heikompaan kuntoon.
 
Heipparallaa!

Minä olin ko kokeessa juuri tänä aamuna. Hyvin meni, ei tuntunut missään. Ensimmäisenä join sitä kokiksen näköistä litkua sellasen kaljapullollisen verran, siinä oli happoja joten meni hyvin alas. Sitten tunti odottelua ja verikoe ja taas tunti odottelua ja uusi verikoe. Kaksi tuntia kesti koko juttu, eikä heikottanut. Itse ajoin töihin ja söin aamupalan, hyvin on mennyt ainakin tähän saakka. Älä turhaa stressaa :hug: hyvin se menee!
 
Miulle ainakaan ei tullu mitään, suoraan rasituksesta töihin :) Tuota cokiksen näköistä litkua miullekin juotettiin. Ja tosiaan jos tulee helposti heikko olo, niin varaa mukaan evästä ja juotaava että saat otettua heti viimeisen verikokeen jälkeen jotain suuhusi.
 
mulla huomenna se edessä ja pelottaa ihan miten heikoksi saan siellä itseni.. ensimmäinen rasitus tässä raskaudessa tehtiin vkolla 25-26 ja silloin meni just ja just hyvin se ilman huonoja oloja,
nyt huomenna on 37+6 kun tehdään toisen kerran vauvan koon takia, niin kun en saa 19.30 jälkeen syödä, nii pelottaa ihan...tottunut syömään vielä bb:n aikaan ja sitten heti aamusta kun on herännyt...
mut toivotaan et kaikki menee hyvin...

 
kurja mut vaan yksi ilta /yö. :/ Oletko ollut dieetillä tuon takia (sokereiden siis ja milaisella) itse olen noin 1800 kcal kun oli tunnin arvo koholla viikko 28. tylsää tämäkin syödä kellon mukaan ja määrät mut vauvan parhaaksi =) sinnittelen :x
 
Mulla ei kovin paha olo sitten testin jälkeen ole ollut,
mutta kannattaa ottaa kyllä eväät mukaan. Suosittelen,
saat sitten syötyä ennen töihinmenoa.
Muutaman kerran tuossa testissä ollut.
Mulla pahin olo ollut sen ekan tunnin jälkeen joka kerta.
Oksetus, huimaus ja kauhea väsy iskee kun tunti siitä juomisesta
kulunut :x Autolla olen kyllä päässyt sen jälkeen liikkumaan.
Yleensä suoraan kotiin ja syömään ;)
 

Yhteistyössä