SOKERKLUBI II

Terve, kuten on varmaan huomattu, on eka klubi ainakin toistaiseksi pöllähtäneessä tilassa. Tässä sijaisklubi pahimpaan nälkään. Jos vikaa ei saada korjattua emälaivassa, niin sitten tää saa toimia uutena uljaana purtenamme halki houkutusten maailman. Ja jos niin käup, niin sitten muokataan tätä ekaa sivua asiallisempaan asuun.

Eli varsinaiseen asiaan, eli neljä torttua mennyt ja viides vuottelee.
EI TÄHÄN PINOON VASTAUKSIA, TÄÄ TORVI KIRJOITTI VÄÄRIN JA TEKEE UUDEN ALOITUKSEN TUAS! ANTEEKSI!!!

se SOKERIKLUBI II on siis nyt se oikea :ashamed:

 
eilen koko levy fazerin sinistä ja tänään puoli pussia suffelipuffelita :ashamed:

näin käy jos KOTONA on houkutuksia,ei vaan voi vastustaa..
ostin yks ilta sitä valion paketti jätskii,kevyt toffeeta.törkeen hyvää,ja ainaskin vähän "terveellisempää" kun normi jäde.

aamulla soitettiin äippäpolilta ett miks en ole tullu rakenneultraan?
kun nimenomaan soitin tammikuun alussa ja varmistin sen ajan ja sieltä joku katto ja sano 20.2. onneks sain heti maanantaille uuden ajan. tänään oiskin ollu tosi vaikee mennä kun pojalle nousi yöllä kuume ja heräskin ihanasti 5.15..ja kun se ei mee tarhaan niin pitää muistaa ilmoittaa taksille,puh.teraputille ja tarhaan =)

kohta mennään cittariin ostaa ilta hyvää kun esikko lähti yökylään..
 
Raparperipiirakan 4 tai 5. pala menossa :ashamed:

Mää rikoin klubin :'(

Ei pitäny mut oon ollu koko viikon poikien kanssa neljän seinän sisällä. Pikaseen olen kaupassa käyny.

Huomenna aamulla menen lenkille kun mies on kotona =)

Toivottavasti saavat meidän oman klupin kuntoon, tää on ihan niinkun olis kylässä suihkussa tai jotain :eek:

Painosta en tiiä kun en oo käyny vaa'alla, maanantaina näkee sitten, hiukan pelottaa.

Ja sitten ihan off topic : Mää myin mun tekemiä vaippoja huutonetissä ja niihin tuli ihan huutojakin * hyppii pomppii*
:wave: :wave: :wave:
 
pikkuviikinki
juuh kiitti viestistä =) !!!!
mä olen hiukan irrottelemassa tänään, ihanaa saada hiukan vapaata lapsista.

mulla on laihis tällä hetkellä seisontavakuutuksessa,hehehee :D , tänään olen herkutellu aika lailla ja veli tilas juuri pitsan.

nyt täytyy lopettaa kun kirjoitan ihan väärin, hikhik moi!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 20:13 pikkuviikinki kirjoitti:
juuh kiitti viestistä =) !!!!
mä olen hiukan irrottelemassa tänään, ihanaa saada hiukan vapaata lapsista.

mulla on laihis tällä hetkellä seisontavakuutuksessa,hehehee :D , tänään olen herkutellu aika lailla ja veli tilas juuri pitsan.

nyt täytyy lopettaa kun kirjoitan ihan väärin, hikhik moi!!!!!
\|O :kieh: \|O :kieh: \|O
 
ei ole hemmetti viekoon kirjoitusvirhettä tuossa otsikossa \|O sokerklubi, voi rohveetta sentään, en ala! pittääkö tää taas alkaa alusta miun toheluuden takia? ei jaksais katsoa tuota otsikkoa vuositolkulla :eek:
voivovoivoivotivoileipä!

eli antakkee anteeksi, viel kerran tytöt (uusi aloitus)! :attn:

SOKERIKLUBI II

 

Yhteistyössä