sopisiko mulle ETUHIUKSET ?

  • Viestiketjun aloittaja "lilla"
  • Ensimmäinen viesti
N&N
Minulla on saman muotoiset kasvot ja yhtä lyhyt otsa. Lihotti itseäni ihan hirveästi :(. Että kun mulla olis laittaa ennen ja jälkeen kuvat, mutta en löytänyt. Nyt otsis kasvanut pois, onneks.
 
Höpö höpö, et ole!
Tänne palstalle saa laittaa vaikka miss universun kuvansa niin silti sataa paskaa niskaan! :D

Laita otsis ja joku lämpimän ruskea väri. Harvalle suomalaiselle sopii punainen hiusväri, vaikka moni niitä suosii.
 
vinkki
[QUOTE="lilla";23567413]tän pitäs kyllä olla tummanvaalea kulta..mulla puskee aina punertava läpi .([/QUOTE]

Värjäätkö itse vai kampaajalla? Jos kampaajalla, niin vaihda kampaajaa, tuohan on ihan punainen. Jos itse, niin älä enää valitse noita kullansävyisiä värejä (värikoodissa pisteen jälkeen kolmonen, esim. 8.3), jos sulla on noin voimakas oma punapigmentti. Valitse tuhkaan taittavia sävyjä, värikoodissa pisteen jälkeen ykkönen, esim. 8.1.
 
"lilla"
Värjäätkö itse vai kampaajalla? Jos kampaajalla, niin vaihda kampaajaa, tuohan on ihan punainen. Jos itse, niin älä enää valitse noita kullansävyisiä värejä (värikoodissa pisteen jälkeen kolmonen, esim. 8.3), jos sulla on noin voimakas oma punapigmentti. Valitse tuhkaan taittavia sävyjä, värikoodissa pisteen jälkeen ykkönen, esim. 8.1.
itse värjään :7
kiitos vinkistä :)
 
"ups"
[QUOTE="joo";23567851]Niin samaa mieltä. Tartteis ensin naamalle tehdä jotain. Otsis voisi kuitenkin pehmentää vaikutelmaa.[/QUOTE]

Joo kasvojen iho kuntoon,hiukan kiloja pois ja tukka uusiksi :)
 
Älä ap välitä Majurin kommenteista, hän on todella inhottava tyyppi ja kärsii selvästi huonosta itsetunnosta.

Mielestäni sinulla on kauniit silmät, äläkä ainakaan niitä peitä hiuksilla. Itse ehdottaisin, että malli voisi olla lyhyempi, tummempi, kevyempi ja kohotetumpi, voisin harkita isoja kiharoita tai tyvikohotusta, rikottua kampausta ja sellaista revittyä otsista, kuten täälläkin on ehdotettu. Ja pesun jälkeen vaan puristellen kuivaksi.
 
[QUOTE="ups";23567866]Joo kasvojen iho kuntoon,hiukan kiloja pois ja tukka uusiksi :)[/QUOTE]

Mitä tuohon ihon kuntoon tulee, niin se ei aina käy kuten Strömsössä. Joskus iho ei vaan "tule kuntoon" kuten elokuvissa, vaikka kiinnittäisi huomiota puhdistustuotteisiin, ruokavalioon , kävisi kosmetologilla tai mitä vaan. Toisilla ei ole persikkaihoa luonnostaan.
 
"Minnie"
Kuva on vähän turhan läheltä otettu, mun ainakin on vaikea arvioida, miltä kokonaisuus näyttäisi otsiksen kanssa.
Pyörre ei välttämättä oo ongelma, itselläni on pyörre otsalla ja silti saa ihan hyvin etuhiukset laitettua, ne pitää vaan märkänä heti muotoilla oikein.

Ja tuo iho. Se on helppoa käskeä hoitaa asia kuntoon, mutta voin kertoa, että toteutus on hyvin vaikeaa.
 
Mun mielestä sopisi ehkä paremmin vähän vinosti leikattu otsis, sopisi varmasti tukkamalliisikin, jos se on vähän kerroksittain leikattu. Jos on kovin pyöreät kasvot, niin perinteinen otsis ei välttämättä mätsää; pyöristää kasvoja entisestään.

Ja joo, älä mistään haukkujista välitä, äläkä vedä sitä paperipussiakaan päähän. :)
 
tuuliaa
Sopisi minusta, ja tosiaan tummempi väri sekä hiuksiin että kulmakarvoihin. Mutta ei liian lyhyttä otsista vaan sellainen rikottu "heittoletti". Sulla on ihanan väriset silmät, itselläni hailakan vaalean harmaanvihertävät, joten kateellinen olen.
 
Kyllä sopii miustakin!Ja varmaan tosiaan sillä veitsellä,itelle kampaaja otti veitsellä ja sellasen vinon...Ja siulle sopis tosiaan varmasti hyvin myös vähän tummemat hiukset!
Itelläni on jonkun verran rasvottuva iho ja oon tosiaan saanu huomata,että ne otsahiukset rasvottuu ÄKKIÄ :D onneks ne on nopee pesasta aina :D
 

Yhteistyössä