Sopisiko tämä mekko häihin?

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Olen menossa syyskuussa ystäväpariskunnan häihin. Itse vihkiminen tapahtuu maistraatissa, ja hääjuhla on vapaamuotoinen ja rento, enemmänkin biletyyppinen tilaisuus. Kun kysyin pukeutumisesta, sanottiin ettei ainakaan liian virallista.

Nyt etsin kuumeisesti jotain mekkoa tms., en nyt sentään ihan farkuissa ja topissa kuitenkaan viitsisi mennä.

Kävisikö tämä?http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_SE&shoptype=S

Myös muuta saa ehdottaa. Saa olla suht edullinen, koska ei ole tällä hetkellä kauheasti varaa laittaa vaatteisiin.

Kenkiä saa myös ehdottaa, ei ole niitäkään. :(
 
Mulla on musta-punainen kausi meneillään, ehdotan siksi mustaa mekkoa ja punaisia korkkareita. Jos kyseessä kerran rennommat juhlat, niin etiketin noudattaminen ei liene niin tärkeää. :D Mä pistän linkkiä kohta, mulla on visio jo. Pitää löytää vielä kuvat :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on musta-punainen kausi meneillään, ehdotan siksi mustaa mekkoa ja punaisia korkkareita. Jos kyseessä kerran rennommat juhlat, niin etiketin noudattaminen ei liene niin tärkeää. :D Mä pistän linkkiä kohta, mulla on visio jo. Pitää löytää vielä kuvat :D
Pistä ihmeessä linkkiä!! Tai voisit oikeastaan ehkä jopa lähteä makutuomariksi? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on musta-punainen kausi meneillään, ehdotan siksi mustaa mekkoa ja punaisia korkkareita. Jos kyseessä kerran rennommat juhlat, niin etiketin noudattaminen ei liene niin tärkeää. :D Mä pistän linkkiä kohta, mulla on visio jo. Pitää löytää vielä kuvat :D
Pistä ihmeessä linkkiä!! Tai voisit oikeastaan ehkä jopa lähteä makutuomariksi? :D
Voin lähteäkin, sovitaan päivä vaan. :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on musta-punainen kausi meneillään, ehdotan siksi mustaa mekkoa ja punaisia korkkareita. Jos kyseessä kerran rennommat juhlat, niin etiketin noudattaminen ei liene niin tärkeää. :D Mä pistän linkkiä kohta, mulla on visio jo. Pitää löytää vielä kuvat :D
Pistä ihmeessä linkkiä!! Tai voisit oikeastaan ehkä jopa lähteä makutuomariksi? :D
Voin lähteäkin, sovitaan päivä vaan. :)
Ok! =)
 

Yhteistyössä