Sori mut nyt on pakko kysyä, miten pylly pyyhitään oikee oppisesti, entä pimppa pissan jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kun mulla on tapana aina kun käyn pissalla niin vetää sieltä pimpan kautta ja peppukannikoiden kautta se paperi läpi eli pyyhin samalla niinku pepun myös kun käyn pissalla...

Mut nyt tuntuu et mun peräreikää on ehkä alkanu ärsyttämään se liika pyyhkiminen ja ehkä se kun siihen paperiin jää myös sitä pissaa ja kun oon vetäny sillä paperilla siitä peppukannikoiden läpi kans ja yläkautta se paperi pois ja sit vessanpönttöön...

Sit jos käyn sillä kakkostarpeella niin ihan normaalisti pyyhin pyllyn vaan.

Joten miten oikeaoppisesti naiset pyyhkii kun ne käy pissalla? Miten sinä pyyhit? Ja nousetko seisomaan vasta kun pyyhkit vai pöntöltä vielä istualtaan?

Nolo kysymys :D , mutta asiallisia vastauksia sitten.
 
Organismi
Ei helvetti, että teillä naisilla tuntuu kaikki olevan niin vaikeeta. Aina eestä taakse, muuten on kuraa toosassa. Eikä sitä hanuria varmaan tarvii pyyhkiä joka kusen yhteydessä, ellei sulla sitte persereikä fuskaa jotenki.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29027617]No mä lähinnä taputtelen pissan jälkeen paikat kuivaks ja jos isompi hätä niin pesen joka kerta pehvan käsisuihkulla ja kuivaan pyyhkeeseen.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä näin?
 
"vieras"
Pissen jälkeen pyyhin istualtaan etupuolelta. En pyyhi peräreiästä asti, ettei sieltä mahdolliset kurajämät ja bakteerit tule pimpparööriin. Kakulilla käydessä pyyhin istualtaan edestä taakse. Silloin tulee aina pissuakin, joten tämä on pakollista. Jos on menkat, niin sitten pesen perseen myös käsisuihkulla, ettei tamponinaruun jää paskakikkareita.
 
pisumisu
Pissan jälkeen "taputtelen" ne loppupissat hellästi pois. Ei kai kukaan vetele sitä paperia peräreikään asti tai vielä kamalampaa toisinpäin peräreiästä pissareikään? :O Kakan jälkeen pyyhin paperilla. Jos tahmakakka niin sitten vielä kostealla paperilla perään niin monta kertaa ettei enää paperiin tartu mitään :)
 
vierailijaVetää
Miehen kannattaa ravistella pissatipat mahdollisimman ilmavasti ja pyyhkäistä kärki käsipyyhkeeseen. Kakkonen puolestaan pyyhkiytyy kalsareihin ihan itekseen.
 
vierailija
Kun mulla on tapana aina kun käyn pissalla niin vetää sieltä pimpan kautta ja peppukannikoiden kautta se paperi läpi eli pyyhin samalla niinku pepun myös kun käyn pissalla...

Mut nyt tuntuu et mun peräreikää on ehkä alkanu ärsyttämään se liika pyyhkiminen ja ehkä se kun siihen paperiin jää myös sitä pissaa ja kun oon vetäny sillä paperilla
 

Yhteistyössä