StarSisu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ai niin sä oot se akka jolla on ihan hemmetin tyhmä mies sun kertomista päätellen. Onks se lähtenyt satakilosen matkaan vai miksi oot niin katkera bitch lihaville? Kaikkia palstailijoita toki kiinnostaa ihan vitusti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai niin sä oot se akka jolla on ihan hemmetin tyhmä mies sun kertomista päätellen. Onks se lähtenyt satakilosen matkaan vai miksi oot niin katkera bitch lihaville? Kaikkia palstailijoita toki kiinnostaa ihan vitusti!
Minulla on tosi fiksu ja hyvä mies, joka ei ole lähtenyt minkään painoisen naisen/miehen mukaan sen jälkeen, kun olemme yhteiselämämme aloittaneet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai niin sä oot se akka jolla on ihan hemmetin tyhmä mies sun kertomista päätellen. Onks se lähtenyt satakilosen matkaan vai miksi oot niin katkera bitch lihaville? Kaikkia palstailijoita toki kiinnostaa ihan vitusti!
Minulla on tosi fiksu ja hyvä mies, joka ei ole lähtenyt minkään painoisen naisen/miehen mukaan sen jälkeen, kun olemme yhteiselämämme aloittaneet.
mutta ennen sua on ollut jonku ylipainoisen kanssa jonka perää(n) haikailee niin sä purat sen tänne kaikkiin ylipainoisiin?
 
vieras
Niin no jos sun kriteeris miehen fiksuudesta on se, että fiksu mies antaa sun nuolla muitakin ukkoja, niin... :whistle: tosiaan paraskin puhumaan toisten miesvalinnoista yhtään mitään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai niin sä oot se akka jolla on ihan hemmetin tyhmä mies sun kertomista päätellen. Onks se lähtenyt satakilosen matkaan vai miksi oot niin katkera bitch lihaville? Kaikkia palstailijoita toki kiinnostaa ihan vitusti!
Minulla on tosi fiksu ja hyvä mies, joka ei ole lähtenyt minkään painoisen naisen/miehen mukaan sen jälkeen, kun olemme yhteiselämämme aloittaneet.
seli seli. keu keu. ;) ja sulle nauraa variksetkin!(ja ukkoos kans)
 

Yhteistyössä