sterilointilähete voiko lääkäri sanoa ei.

Täytän ikäkriteerin (1971)ja neuvolatäti on sitä mieltä että saan sen mutta luulen että lääkäri koittaa taivutella että en sitä tekisi.(sentyyppinen)Tiedän itse että 2 lasta riittää,on masennusta jne.Ikääkin lähemmäs 40 ja mieskin samaa mieltä.Voiko lääkäri kieltäytyä?Pitääkö mennä sitten toiselle lääkärille vai miten?Puhuin jo keväällä kierukan poistossa että nytku menen marraskuussa synnyttämään niin samalla jne.kun voidaan tehdä sektion yhteydessä.jne.Olisi aika kurjaa jos kieltäytyis kun jo keväällä puhuin ettei mikään raskausajan päähänpisto :|
 
Olethan jo yli 30v. Se on rajana tai kolme lasta. Pidä vaan tiukka linja, jos lääkäri alkaa napisemaan.... Itse kokeilin hormonikierukkaa puoli vuotta vaikka miestä haluttiin steriloitavaksi. Eipä käynyt kierukka ja nyt lääkärikin uskoo sen. Ja mies edelleen jonossa....
 
Itse sain gyneltä lähtetteen...hän sanoi..että kutsu kun tulee Kättärille..koettavat houkutella hormoonikierukkaan(tätä houkuttelua oli jo vuosia gynellä käydessäkin)...vaan steriloinnin haluan.,.,.ja päätöksessä' pysyn...44v ja 4 lasta..Tää on nyt tässä. Eikun vaan vaatimusta ja pitäydyt siinä......eiköhän se hyvin mene
 
muutenkin ja hän kuulema lähettää sen synnärille mukaan kun aika tulee mulle mennä :|
neuvola"täti" sanoi että miksei saisi mutta toki ymmärrän että lääkäri koittaa suostutella kierukkaa jne.Tiedän mitä haluan(kokeillut pillerit,kortsut,kapselit ja molemmat kierukat...........) ja vaikka joskus olisin uusperheessä niin en lapsia tekisi.Nämä 2 on hyvä =)
 

Yhteistyössä