Stubbi on ihan mukavanoloinen mutta sillä on paha some-riippuvuus, diagnoosia vailla

koettakaapa viherpunikit rauhoittua

saadaanko Suomen talous kuntoon rahoittamalla velkarahalla epäterveitä rakenteita niin kauan kuin rahamarkkinat meille lainaa vai pitäisköhän pikkuhiljaa alkaa uudistumaan?
 
Kukka höpöttää,puhuu läpiä päihin=) Miten usein oikeistolaiset puhuu oikeudenmukaisuudesta? Minusta tuontyyppistä termiä ei heidän leiristä usein kuulu. Antti Rinne kuitenkin käytti sanaa tv:ssä kun vilahti.
 
Kukka höpöttää,puhuu läpiä päihin=) Miten usein oikeistolaiset puhuu oikeudenmukaisuudesta? Minusta tuontyyppistä termiä ei heidän leiristä usein kuulu. Antti Rinne kuitenkin käytti sanaa tv:ssä kun vilahti.
vasemmistolaisten oikeudenmukaisuus on sitä että otetaan nyt hulluna lainaa luottaen siihen että meidän lapset pystyy sen sitten aikanaan maksamaan
 
Nadia: ei ehditä Keuruulle, tää viikonloppu on aika täynnä töitä ja vieraiden kestitsemisiä. Konfa olisi ihana mutta en viitsi ihan 1-2 tunnin takia sinne ajella.
Pitää mennä tässä siivoamaan huushollia, mukavaa juhannusta porvareille, viherpunikeille, kristillisille, kepulaisille ja persuille. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Nadia: kotikalja unohtui tehdä mutta vedellä ja limsalla mennään...:) En mä ihan absolutisti ole joten 1-2 lasillista punkkua/valkkaria olen joskus juhlapyhinä ottanut (änkyräkänniin en juo) mut nyt ei olla käyty Alkossa.
 
HG, niin, on jotenkin huvittavaa että meillä on pääministeri joka täyttää riippuvaisen ihmisen tunnusmerkit. :D

No, mäkin lajittelen puhdasta pyykkiä ja viestitän samalla, ei tältä palstalta niin pääse...
 
Eiku
:confused: Joko on otettu pohjia juhannuksen kunniaksi?
tää ollukkaan se hurlum hei topikki vähän niinku stubbi? Krut porvarithan niitä tosi kommunistei on :) rahaa mulle sulle mut ei teille u know. Nää tuhlaa sitä rahaa himasille ja lisäksi kaiken maailman selvityksille.. Monia asioita selvitellään vuosikausia sitten kun asia on lyöty lukkoon tuleekin jo uus hallitus ja taas selvitetään.. Kas ikiliikkuja joka syö fyrkkaa.
 
HG, niin, on jotenkin huvittavaa että meillä on pääministeri joka täyttää riippuvaisen ihmisen tunnusmerkit. :D

No, mäkin lajittelen puhdasta pyykkiä ja viestitän samalla, ei tältä palstalta niin pääse...
Mut eikös hän jossain haastattelussa sanonut ettei esim sunnuntaisin twiittaile? Ja jos on noin tehokas ihminen mitä sekin niin ei se ehkä kauaa aikaa vie, kun päivittelee ja surffaa netissä silloin tällöin :p
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
hyhaho
Öö, vasemmistolaisuus taitaa painottaa esim .niiden sikarikkaiden bonuksien ja palkkojen järkevöittämistä. Juuri viime viikolla kerrottiin, että isokenkäiset saa enenmmän rahaa kuin koskaan, vaikka muu maa rypee tässä paskassa tilanteessa. Kukaan tuskin haluaa kasvattaa velkaa.

HG, olet jonkinlainen lastensuojelun tmv. työntekijä? Et näe mitä kokoomuspolitiikka on siellä tehnyt? Todella järjenvastaista kannattaa stubbia.

Ja olen itsekin ns. suurituloinen, mutta mä totta vie haluan maksaa veroistani kaikkien niiden hyvinvointia, jotka ei siihen itse ole saanut mahdollisuutta ja mun rahojani tarvii. Mä oon saanut tältä yhteiskunnalta koulutuksen, nyt on aika antaa takaisin. Mielummin niin, että kaikki voi jotakuinkin hyvin, kuin että marginaalisella ryhmällä on jättibileet, seuraavalla marginaalilla pulleat oltavat ja kaiken sen alla on huonostivoivien ihmiset jättimassa.

Kokoomuslaiset haluaa vaan kerätä omien helmojen alle kaiken, koska yksilö.

Kylmää.
 

Yhteistyössä