Sub-TV:llä tänään: Kuuliaiset vaimot

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Pitäisiköhän katsoa ja ärsyyntyä :kieh:

Menneiden vuosien sukupuoliroolit kukoistavat yhä joissain talouksissa. Brittidokumentti esittelee vanhanaikaisia vaimoja, jotka hoitavat kaikki kotityöt ja laittavat miehelleen jopa hammastahnan valmiiksi hammasharjaan, sekä vanhanaikaisia miehiä, jotka odottavat vaimoltaan tottelevaisuutta ja hiljaisuutta. Nämä miehet uskovat, että selkeä valtarakenne, jossa mies on perheen pää, takaa onnellisen avioliiton. Vaimot ovat samaa mieltä, sillä he kokevat, että miehen toiveiden täyttäminen - niin kotitöiden, taloudenpidon kuin seksinkin
suhteen - pitää suhteen tasapainoisena.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
Mä aloin voimaan pahoin jo pelkästään tuosta tekstistä :x
Mitenkähän kävis, jos katsois moisen ohjelman ja sivistäisi itseään :kieh:
Mä taidan katsoa. Sopivan kiukkuinen rutistus tälle illalle, jolloin huominen työpäiväkään ei tuntuisi kovin masentavalta :D By the way, koitan vastailla y-viestiisi piakkoin, mutta koska siitä tulee taas pitkä kirje, haluan tehdä sen kaikessa rauhassa ja keskeytyksittä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Musta ei ikinä saisi sellaista vaimoa joka passaa miestään kuuliaisesti :LOL: :LOL:
Ei mustakaan. Sellanen ukko taitais joku aamu löytää pikaliimaa hammasharjastaan :/
Tai muuta yhtä mukavaa vois sattua :whistle:
Te olette nyt käsittäneet väärin. Tästähän voimme ottaa mallia ja soveltaa omiin elämiimme näitä oivia ja hyviä vinkkejä ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pitäisiköhän katsoa ja ärsyyntyä :kieh:

Menneiden vuosien sukupuoliroolit kukoistavat yhä joissain talouksissa. Brittidokumentti esittelee vanhanaikaisia vaimoja, jotka hoitavat kaikki kotityöt ja laittavat miehelleen jopa hammastahnan valmiiksi hammasharjaan, sekä vanhanaikaisia miehiä, jotka odottavat vaimoltaan tottelevaisuutta ja hiljaisuutta. Nämä miehet uskovat, että selkeä valtarakenne, jossa mies on perheen pää, takaa onnellisen avioliiton. Vaimot ovat samaa mieltä, sillä he kokevat, että miehen toiveiden täyttäminen - niin kotitöiden, taloudenpidon kuin seksinkin
suhteen - pitää suhteen tasapainoisena.
Jos molemmat ovat aidosti samaa mieltä, niin miksi ärsyyntyä :D
 
nainen
Varmaan monen femakon painajaisohjelma:)
Mieshän on perheen pää mut ei nyt aivan noin kongreettisesti.
Asiat ois maailmassa paljon paremmin jos nainen ei rääkkyis niin paljoo valtaa itselleen.
Tasa-arvo on hyvä asia mut ei se tarkoita et se pitää ängetä joka asiaan.
Tämän päivän nainen on hukassa itsensä kanssa,luulee itestään et pitää kyetä ja osata tehdä kaikki kuin mies.Hylkää jopa lapsensa ja perheensä ja rahaa täytyy takoa.
Höps kukkuu se niin mene.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
Mä aloin voimaan pahoin jo pelkästään tuosta tekstistä :x
Mitenkähän kävis, jos katsois moisen ohjelman ja sivistäisi itseään :kieh:
Mä taidan katsoa. Sopivan kiukkuinen rutistus tälle illalle, jolloin huominen työpäiväkään ei tuntuisi kovin masentavalta :D By the way, koitan vastailla y-viestiisi piakkoin, mutta koska siitä tulee taas pitkä kirje, haluan tehdä sen kaikessa rauhassa ja keskeytyksittä.
Ok, jäänpä odotteleen postia

:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Varmaan monen femakon painajaisohjelma:)
Mieshän on perheen pää mut ei nyt aivan noin kongreettisesti.
Asiat ois maailmassa paljon paremmin jos nainen ei rääkkyis niin paljoo valtaa itselleen.
Tasa-arvo on hyvä asia mut ei se tarkoita et se pitää ängetä joka asiaan.
Tämän päivän nainen on hukassa itsensä kanssa,luulee itestään et pitää kyetä ja osata tehdä kaikki kuin mies.Hylkää jopa lapsensa ja perheensä ja rahaa täytyy takoa.
Höps kukkuu se niin mene.
Taitaapi ne nykypäivän miehet kuitenkin olla enemmän hukassa kuin naiset... enään kun ei riitä se "ugh minä Tarzan sinä jane meininki" ... :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos molemmat ovat aidosti samaa mieltä, niin miksi ärsyyntyä :D
No toi on kyllä ihan totta. Ja oikeastaan on hyvä, jos sellaisille miehille löytyy sellaisia vaimoja.
Mua kiukuttaa silti. Kyllä semmonen tyhmyys tekee mieli ravistaa pois naisesta. Olen varma että ne on vaan aivopesty lapsina, ovat nähneet kun äiti on palvellut isää tms. Ovat siis jotenkin vinksallaan päästä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Varmaan monen femakon painajaisohjelma:)
Mieshän on perheen pää mut ei nyt aivan noin kongreettisesti.
Asiat ois maailmassa paljon paremmin jos nainen ei rääkkyis niin paljoo valtaa itselleen.
Tasa-arvo on hyvä asia mut ei se tarkoita et se pitää ängetä joka asiaan.
Tämän päivän nainen on hukassa itsensä kanssa,luulee itestään et pitää kyetä ja osata tehdä kaikki kuin mies.Hylkää jopa lapsensa ja perheensä ja rahaa täytyy takoa.
Höps kukkuu se niin mene.
Miten niin mies on perheen pää? Kyllä mä ainakin haluan sellaisen suhteen jossa ollaan tasaveroisia eikä kumpikaan ole toisen yläpuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Varmaan monen femakon painajaisohjelma:)
Mieshän on perheen pää mut ei nyt aivan noin kongreettisesti.
Asiat ois maailmassa paljon paremmin jos nainen ei rääkkyis niin paljoo valtaa itselleen.
Tasa-arvo on hyvä asia mut ei se tarkoita et se pitää ängetä joka asiaan.
Tämän päivän nainen on hukassa itsensä kanssa,luulee itestään et pitää kyetä ja osata tehdä kaikki kuin mies.Hylkää jopa lapsensa ja perheensä ja rahaa täytyy takoa.
Höps kukkuu se niin mene.
:eek: asiat olis maailmassa paljon paremmin jos naisten ei TARVITSISI rääkkyä tasa-arvoa, vaan se olisi itsestään selvää, Miksi mies on perheenpää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos molemmat ovat aidosti samaa mieltä, niin miksi ärsyyntyä :D
No toi on kyllä ihan totta. Ja oikeastaan on hyvä, jos sellaisille miehille löytyy sellaisia vaimoja.
Mua kiukuttaa silti. Kyllä semmonen tyhmyys tekee mieli ravistaa pois naisesta. Olen varma että ne on vaan aivopesty lapsina, ovat nähneet kun äiti on palvellut isää tms. Ovat siis jotenkin vinksallaan päästä. :/
ihan pakko peesiä.
 

Yhteistyössä