Suihkussa havaittua...

Ihan normaaliin tapaan olin suihkussa ja aloin ajamaan kainalokarvoja. Kainalossa oli pieni aristava tunne ja hetken tutkittua löyty etusormenpään kokoinen "patti". Mitä voisi olla? Tulossa oleva finni, paise, rintasyöpä?? Onko aivan hölmöä jos tarkkailen pari päivää ennen muita toimenpiteitä?
 
"vieras"
Jos kipeytyy/ei katoa tämän viikon aikana (tai ala pienentyä) niin maanantaina lääkärille HUS!!! Rintasyövässä ennuste on erinomainen, kun diagnoosi tehdään tarpeeksi ajoissa!
 
Eräällä tutulla tulee kainaloihin paiseet usein. Ensin on pieni, sitten kasvaa, kasvaa, kasvaa, eikä lopulta voi kuulemma käsiäkään kunnolla liikuttaa, kun sattuu. Helpottaa sitten, kun mädät on saatu pois. Inhottavalta vaikuttava vaiva, etenkin kun uusiutuu. Menisin ehkä itse lääkäriin. Jos on kasvain, se selviää sitten ajoissa. Ja jos on paise, niin lääkäri voi hoitaa sen, ennen kuin menee pahaksi.
 
öms
Mulla oli joskus jopa molemmissa kainaloissa just samankokoinen möykky, mulla ei ollu sisäänpäin kasvaneita karvoja, mut epäilin et ois liivit vain hanganut. Välillä on ollut vain toisessa kainalossa, hävinnyt kyllä sit aina parin päivän päästä.. :)
 
Alan kyllä kallistua sille kannalle että se johtuu mun karvoista, tarkkailen tän viikon mihin suuntaan menee. En kyllä uskalla lähtee sitä neuloilla sörkkiin ja puristelin hetken mut ei vaikuttanu mitään...
 
pattikainalo
Olen 39vuotias ja mulla on ollut noita isoja herneen-viinirypäleenkin kokosia patteja koko ikäni. Tai 16-vutiaasta. Ne on talipatteja. Kun kokeilet pattia, niin se on ihan "irrallaan" ja ihon pinnassa ts. saat sen sormien väliin. Inhottavia.

Menin nuorempana, noin 20 vuotiaana lääkäriin. Patit puhkastiin ja vaiva oli hetkessä ohi. Ei niitä puhkasta, ellei ne tulehdu, kipeydy, hankaa jne...Nykyään annan vaan olla.

Joskus teen rasvahoidon, ja pari yötä kunnon rasvat kainaloissa. Sitten ne kypsyy ja puhkeaa itsestään

Ei sulla mikään rintasyöpä ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22227012:
Ootko ollu kipeenä? Sen jälkeen voi joku imusolmuke jäädä hetkeksi hiukan turvoksiin ja kipeäksi. Mullakin on ollut pari kertaa, yleensä viikko-pari jonkun flunssan jälkeen.
en kyllä muutamaan kuukauteen..
 

Yhteistyössä