Sukupuoliarvion paikkansapitävyys :D

Onko aikaisemmista raskauksista kokemuksia, kuinka monella veikattu/luvattu ultrassa jompaa kumpaa ja syntynytkin sitten se "luvattu" sukupuoli?? Ihan tällasta galluppihenkistä laitan nyt pystyyn mielenkiinnosta :)
 
Mulla on aina ultrat pitäneen paikkansa, kaksi poikaa on luvattu ja niin on syntynytkin.
Mut naapurustossa on kaksi tyttöä jotka on pojiksi veikattu, toinen vieläpä kuudessa eri ultrassa - viimeisin päivä ennen syntymää Taysin äitipolin ultrassa. Että yleensä pitää paikkansa, mut en lähtis pinkkejä vauvan vaunuja ostamaan sen perusteella. Vaatetta ny vähän voi hankkia, ku ne ei oo kalliita jos sit sattuisikin syntymään eri sukupuolta ku on "luvattu".
 
Mulla on pitäneet paikkaansa kummassakin raskaudessa :)

Tytön kohdalla en meinannu uskoo ennenkun syntyi, vaikka useemmassa ultrassa tytöksi sanottiin, kysyin kätilöltä että onko se oikeesti tyttö :D

100% en luottaisi kyllä noihin arvioihin, enkä ostaisi just mitään pinkkejä vaunuja tai maalaisi huonetta valmiiksi :) vaatteita on tullu ostettua kyllä arvioiden pohjalta jonkun verran.
 
Tyttö ei näyttänyt mitään. Poika esitteli pelit ja vehkeet alusta loppuun. Meillä oli muutama ylimääräinen ultrakin. Kuitenkin mä pelkäsin et munat tippuu matkalla :D

Tuttavapariskunnalle kävi niin, että tyttöä luvattiin joka ultrassa, kävivät myös ylimääräisissä ja sisustivat huoneen vaaleanpunaiseksi. Ostivat vaaleanpunaisia vaatteita ja ne vaaleanpunavoittoiset vaunutkin.... No synnärillä tulikin munat vastaan ja isä siltä istumalta vaihtamaan vaunuja joissa oli vielä vaihto-oikeus, kun olivat paketissa ja sitten haalittiin vaatteita. Huonekin rempattiin uusiksi eli niin kovasti en ultriin luottaisi...

Se on aina se fifty-fifty.... vaikka mitä sanottaisiin :)
 
Löytyiskö lisää kokemuksia? :) En mä ihan aatellu mitään niin hirveän radikaalia tehdä kuin huoneen maalaus tai jommalle kummalle sopivien vaunujen osto, mutta mulla on ihan hirveä läjä tytön vaatteita, makuupussi tms ja pojalle, etenkään vastasyntyneelle ei ole juuri mitään. Eli taidan olla pulassa jos tuleekin poitsu :)

Meillä kans tyttöä veikattiin viime raskaudessa melko loppuun saakka pojaksi, ja sitten viimeisessä ultrassa johon menin jonkun muun syyn takia sanottiin että kyllä se tyttö on... ja silloin mulla ei juuri ollut tytön vaatteita kun oli poika ennestään.
 
ekassa raskaudessa kysyin ja koko ajan poikaa luvattiin ja poika tuli. toisessa ei kysytty sukupuolta etukäteen eikä kysytä nytkään. kokemuksia on tuttavapiirissä tosta et ultra on erehtyny, toinen pariskunta oli haalinu tyttökamaa useemmalla tonnilla ja sit tuliki poika... ja 4D:ssä nää molemmat tiedot on tullu, eikä siis mitään arvauksia ollu vaan 100 % varmuudella muka. et ei siihen 4D:kään voi luottaa.
 
Esikoista odottaessa ei haluttu tietää sukupuolta, kahdesta jälkimmäisestä on kysytty ja veikkaukset pitivät paikkansa. Keskimmäisestä sanottiin, että "selviä pojan merkkejä ei näy, joten luultavimmin on tyttö" ja kuopus todettiin selvästi pojaksi rakenneultrassa ja kaikissa sen jälkeisissä ultrissa.
 
Huvittavia nämä "tuttavapariskunnalle" tai "naapurille" kerrotut sukupuoliveikkaukset, jotka aina ovat menneet mönkään - mikäli keskustelupalstoihin on luottaminen. :D Harvemmin saa siis lukea kirjoittajien omakohtaisia kokemuksia siitä, että sukupuoliveikkaus mennyt ultrassa väärin. En tosiaankaan usko, ettei erikoislääkäri vaikkapa 3/4D-ultrassa osaisi katsoa sukupuolta oikein, koska ihan maallikkokin voi omalla silmällä erottaa vauvan sukupuolielimet raskausviikkojen ollessa otolliset. Omista pojista erotin ihan tavallisessakin 2D-ultrassa pippelin rv:lla 20.
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
Alien81:n kanssa samaa mieltä. Erehdykset ovat aina sattuneet tutun tutulle tai tuttavan kaimalle.

Helsingissä 4d-ultria tekevä Bruno Cacciatore sanoi, että hän katsoo sukupuolen virtsateiden rakenteesta, joka on 100% prosenttisen varma. Ne kun on tytöllä ja pojalla erilaiset.

Minä olen saanut ekan kerran tietää sukupuolen ennen syntymää 5. raskaudessa. Muutamaa päivää ennen käynnistystä yliaikaiskontrolissa näkyi selvät pallit, eikä siitä voinut maallikkokaan erehtyä. Kuudennessa raskaudessa sukupuoli selvisi rv 26 4d-ultrassa ja 7. raskaudessa rv 17 myöskin 4d-ultrassa. Nyt menossa 8. raskaus ja kätilö sanoi rakenneultrassa, että tyttö tulossa. Ei pojan merkkejä vaan tytölle tyypilliset kolme viivaa näkyvissä.

Tähän asti on "arvaukset" menneet oikein. Tästä kahdeksannesta arvaustulos sitten selviää reilun kahden kuukauden kuluttua.
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
Rv20 poikamme oli tyttö :D Varmistin asiaa kuitenkin vielä rv24 ultrassa kun itsellä oli jälleen poikaolo tyttölupauksesta huolimatta :) ja sieltähän löytyi pelit ja vehkeet ;) kyselinkin voiko olla turvotusta niin saatiin tarkat kuvat ja selostukset siitä että pallit vois vielä selittää turvotukseksi,mutta itse pippeliä ei :D poika siis syntyi niinkun oli luvattukin lopulta :) ensimäisestä emme haluneet tietää, eikä varmaan tästä kolmannestakaan :)
 
Meillä on molemmat aiemmat raskaudet veikattu oikein. Varmaksi eivät ole kummallakaan kerralla sanottu, vaan on todettu ettei vehkeitä näy. Nyt kolmannella kerralla sanottiin varmaksi, että tyttö on taas tulossa, kun näkyy kolme viivaa. Eri sairaaloissa kuulema eri käytännöt siitä kuinka varmaksi saavat sanoa sukupuolen. Muutama viikko vielä niin sit nähdään oikeasti onko ultra oikeassa :)
 
Eka oli 4 D -ultran mukaan satavarmasti tyttö (lääkärin sanat) ja niin se olikin.

Toka oli hyvin selkeä poika jo rv 20 rakenneultrassa ja viime ultra viime viikolla (rv 36) vahvisti, että jep, pallit ja pippeli löytyy.

Mutta mun tuttavapiirissä on sekä niitä, joilla on povattu poikaa (tyttö) ja niitä, joilla on povatttu tyttöä (poika).
 
...No mutta jos on veikattu poikaa, näkyykö ne pallit siellä ihan selkeästi? Meilläkin todennäköisesti kävi niin toisessa raskaudessa että häpyhuulet olivat niin turvoksissa että näytti palleilta.
 
Meillä esikoisesta sanottiin viikkoon 35 asti, että tyttö tulee ja kävin viikottain ultrissa, viikolla 37 lääkäri teki ultran ja sanoi pojaksi ja poika tuli eli väärin meni monet ultrat :)
Nelonen myös tyttö rakenneultrassa, mutta poika tuli.
Nyt raskaana viikolla 22 ja kaksi kertaa tytöksi veikattu ja kerran pojaksi, selviää siis vasta synnytyksessä kumpi tulee ;) Kolmonen osui oikeeseen, pojaksi sanottiin ja poika tuli ja myös toinen oli tyttöveikkaus ja tyttö tuli.
 
Esikoisesta lääkäri katsoi rv32 4D:llä, että tyttö olis masussa ja tyttö tuli :) Näkyi kyllä selkeesti siinä ruudulla.. Mustavalkoisissa ultrakuvissa tytöllä näkyi sellaset valkoiset "riisinjyvät" jalkovälissä, eli häpyluut, näitähän ei pojalla ole :D Siitä jo etukäteen itse arvelin, että tyttö olisi, kun lääkärit eivät sanoneet aikaisemmin..
Nyt toisen kohdalla meinataan jättää sukupuoli selvittämättä, vähän jännitystä elämään!:p
 
Meillä kahdessa aiemmassa nämä "veikkaukset" pitäneet paikkansa ja molemmista vielä useammassa eri ultrassa. Tyttöä meinasivat tytöksi neljässä ultrassa ja poikaa pojaksi kolmessa ultrassa. Ja poika nämä vehkeet paljasti niin auliisti ettei jäänyt kyllä kenellekään epäselväksi! :D

Nyt kolmas raskaus ja nähtäväksi jää pitikö veikkaus myös tällä kertaa paikkansa!
 
Esikoisesta lääkäri katsoi rv32 4D:llä, että tyttö olis masussa ja tyttö tuli :) Näkyi kyllä selkeesti siinä ruudulla.. Mustavalkoisissa ultrakuvissa tytöllä näkyi sellaset valkoiset "riisinjyvät" jalkovälissä, eli häpyluut, näitähän ei pojalla ole :D Siitä jo etukäteen itse arvelin, että tyttö olisi, kun lääkärit eivät sanoneet aikaisemmin..
Nyt toisen kohdalla meinataan jättää sukupuoli selvittämättä, vähän jännitystä elämään!:p
Hei! Laitoin ketjun, jossa kuvasta kyselin mielipiteitä. Jos viitsit niin katsoisitko kuvaa ja kertoisit, onko siinä mielestäsi nähtävissä nämä riisinjyvät :) Heh, kyllä on ihmisellä pohdinnan aiheet, mutta nää on niin mielenkiintoisia, vaikkakin merkityksettömiä juttuja :)
 

Yhteistyössä