Sukupuolikumppaniesi määrä?

  • Viestiketjun aloittaja galluppaaja
  • Ensimmäinen viesti
Kunnian mies
[QUOTE="Sanna";25945304]Kukaan täysjärkinen nainen ei myöskään kelpuuttaisi miehekseen kaltaistasi tekopyhää, naista alistavaa sovinisti-narsistia.[/QUOTE]

Sanna, kolahtiko totuus? Monenko kanssa olet nussinut?
 
"Mies"
Seksikumppaneita yli 30 ja ikää on 29. Yritin tuossa listata nuo kumppanit ja parikymmentä onnistuin muistamaan nimeltä. Olen seurustellut kuuden kanssa näistä kumppaneista. Kaksi pamahtanut raskaaksi, koska olivat unohtaneet pillerit
 
Eli olis voinut paneskella, vaikka alakerta oli sisäpuolelta syyliä täynnä? Hyvä tietää. Levitä vaan tätä viisauttasi.
Jos on syyliä täynnä sisältä niin silloin se selviää papassa kun otetaan sieltä sisältä se näyte nimenomaan :D itseasiassa selviää ilmankin koska papa-kokeen ottaja näkee koetta ottaessa että sisällä on syyliä :D Voi hyvää päivää :popcorn:
 
svieras
Jos on syyliä täynnä sisältä niin silloin se selviää papassa kun otetaan sieltä sisältä se näyte nimenomaan :D itseasiassa selviää ilmankin koska papa-kokeen ottaja näkee koetta ottaessa että sisällä on syyliä :D Voi hyvää päivää :popcorn:
No mut koita nyt tajuta, että mun papakoe oli puhdas. Ja ei ne näkynyt kun jollain erikoislaitteella sp-tautien polilla ne syylät siellä sisällä. Eli josko en olisi sinne mennyt tutkimuksiin niin olisin autuaan tietämättömänä ollut asiasta.

Mutta pidä vaan minua tyhmänä ja levitä itse vääriä tietojasi.
 
"Petra"
Ikää 28v. Seksikumppaneita 10. Ollut klamydia ja kondylooma. Molemmat sain eri miehiltä ja kummankin kanssa seurustelin,ei ollut yhden yön juttuja. Nyt ollut vakisuhteessa jo 9v, joten nuoruuden seksikokemuksia nuo.
 
greereg
[QUOTE="vieras";25945158]Siis ihanko tosi on näinkin paljon ihmisiä, jotka ei irtosuhteissa käytä kortsua? :O Luulisi, että se olisi itsestäänselvyys. Kännissäkö niihin aina ryhdytään? Sitten vielä ihmetellään, miksi ihmiset paheksuu irtosuhteita. Vastuullista ja järkevää on huolehtia, ettei saa tauteja ja levitä niitä eteenpäin.[/QUOTE]

Miehiä ei kauheesti kiinnosta irtosuhteessa naisen sukupuolitaudit, omat sukupuolitaudit tai mahdollinen isyys..
 
"minä"
Nainen, 30v, 5 kumppania ollut, sekä naisia että miehiä.
Ei sukupuolitauteja
Muutama enemmän olisi saattanut vuosien varrella olla, mutta olin yhdessä varsin pitkässä suhteessa, 8v.
 

Yhteistyössä