Sukusoluja etsimässä

Biologinen kello tikittää siihen malliin, että etsin sukusolujen luovuttajaa. Asun tällä hetkellä Pirkanmaalla.

Vaatimukset Sinulle:

1. Olet perusterve, alle 45-vuotias
2. Vanhempasi eivät ole sukua keskenään
3. Ei geneettisesti periytyviä mielenterv.ongelmia
4. Fyysisiä ominaisuuksiasi voi hyvillä mielin antaa perimänä eteenpäin
5. Värillä ei väliä
6. Varakkuudella, ammatilla, poliittisilla näkemyksillä, seksuaalisella suuntautumisella ei väliä

Jos haluat osallistua lapsen elämään, niin sitten on lisävaatimuksia ;) Mutta se ei ole lähtökohtaisesti mikään oletus tai vaatimus. Tehdään kirjalliset sopimukset asiasta. Lisäksi mietitään menetelmä yhdessä.
Laita viestiä ja kerro hieman itsestäsi sekä motivaatiostasi lähteä mukaan tällaiseen.

marjatta88 (at) suomi24.fi
 
00
Kuten täällä jo joku muukin kertoi (mutta viesti poistettu), isyyden selvitystä ei voi käytännössä estää enää mitenkään muuten kuin valehtelemalla (?) ettei tiedä miehen henkilöllisyyttä. Mitkään keskinäiset sopimukset ei siis tämän suhteen ole virallisesti päteviä.
Valitettavasti oma kokemus on osoittanut että monet, ellei jopa useimmat miehet tuntuu näkevän tälläiset siitosapu-ilmoitukset pelkästään "helppoina panoina" joten varmasti kannattaa tutustua ensin jonkin verran jotta voisi olla edes hiukan selkeämmillä vesillä miehen motiiveista.
Tämä myös siksi, että eihän tuntemattomaan voi luottaa esim. sukupuolitautienkaan osalta, tai miten käytännössä selvittää nuo taustat iän, vanhempien ja mielenterveysongelmien osalta? Miehet on kovia valehtelemaan, etenkin silloin kun motiivina on se helposti saatava seksi...
Itse ratkaisin tilanteen lopulta hedelmöityshoidoilla (vaikkakin se toki maksaa ja kalliisti), joissa ei em. riskejä ym. hankaluuksia ole.

Tässä joitakin seikkoja mitä kannattaa ottaa huomioon.
Onnea hakuun!
 
Minäkin huomauttaisin tuosta tautiriskistä. Millään tavoin ei oikein voi varmistua siitä, että luovuttajalla ei olisi tarttuvia tauteja (HIV ym). Tämä on karu totuus ja se riski jokaisen joka aikoo käyttää luovutettua tavaraa kotioloissa, on tiedostettava ja ymmärrettävä. Jos on valmis ottamaan riskin, niin sitten toki ei mitään probleemaa sen suhteen.
 
Biologinen kello tikittää siihen malliin, että etsin sukusolujen luovuttajaa. Asun tällä hetkellä Pirkanmaalla.

Vaatimukset Sinulle:

1. Olet perusterve, alle 45-vuotias
2. Vanhempasi eivät ole sukua keskenään
3. Ei geneettisesti periytyviä mielenterv.ongelmia
4. Fyysisiä ominaisuuksiasi voi hyvillä mielin antaa perimänä eteenpäin
5. Värillä ei väliä
6. Varakkuudella, ammatilla, poliittisilla näkemyksillä, seksuaalisella suuntautumisella ei väliä

Jos haluat osallistua lapsen elämään, niin sitten on lisävaatimuksia ;) Mutta se ei ole lähtökohtaisesti mikään oletus tai vaatimus. Tehdään kirjalliset sopimukset asiasta. Lisäksi mietitään menetelmä yhdessä.
Laita viestiä ja kerro hieman itsestäsi sekä motivaatiostasi lähteä mukaan tällaiseen.

marjatta88 (at) suomi24.fi
Moi Marjatta.Mä pidän sun tyylistäs saada asiat raiteilleen.Oon 47.HUOM Kannattaa kokeilla.Oon pitkä vaalee ja TERVE suomalainen Mies joka on valmis siittämään sulle lapsen ilman sitoumuksia.Vartaloltani normaali (185cm/80kg).Työelämässä mukana ja sosiaalinen eronnut helsinkiläismies.Meilaa mulle.mpj2060@gmail.com
 

Yhteistyössä