Sulatejuusto.....mikä kävisi??

Siis tekee mahottomasti mieli sulatejuustoa...oisko mikään niistä mikä kävisi nyt raskausaikana??? Pitääs parin viikon päästä väsätä voileipäkakkujakin niin oisko niihin sellaista "sopivaa" sulatejuustoa mammoille???
 
juustoilija
Enpä ole mikään asiantuntija mut eikös kaikki mikä on valmistettu pastöroidusta maidosta ole sallittua? Sitä en tiedä millaista maitoa on käytetty sulatejuustoissa mut minä ainakin söisin. Enpä ole silti juurikaan tuoteselosteita kyttäillyt vaan olen syönyt mitä on mieli tehnyt mm. mozzarella-juustoa (tässä ja viime raskaudessa). Aika epätodennäköistä sen listerian saaminen on jokatapauksessa Suomessa..
 
No mulle annettiin neuvolas ohje ettei sulatejuustojakaan suositella...MUTTA meillä oli pojan synttärit ja tein voileipäkakkua johon käytin VALION OLYMPIA sulatejuustoa ja hyvää oli :p ja sitten tarkkana vaan säilytyksen kans ettei kakut oo kauan pöydällä lämpimässä niin hyvin uskaltaa syödä...tai ainakin minä uskalsin. ja kakut ei montaa päivää kestänyt et senkään puolesta tuskin ehtivät pilaantua. et mä luotin siihen et tuoreena kun syö niin hyvä =)
 

Yhteistyössä