Suljettu kerho Uusioperheen Äideille!

  • Viestiketjun aloittaja PippuriMammaHarmaana
  • Ensimmäinen viesti
PippuriMammaHarmaana
http://www.kaksplus.fi/kerho/Uusi_Aika/

TERVETULOA!

Paikka jossa saa sanoa mitä vaan ilman "harmaiden" kommentointia, eivät pääse ulkopuoliset lukemaankaan.
 
hohhoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:24 mirena04 kirjoitti:
Mitenkäs sitä jäsenyyttä voi hakea? Multa se vaan tivaa salasanaa vaikka kuinka klikkaan hae jäsenyyttä kohtaa...
liittysin ilomielin mutta salasanaa tivaa minultakin.. :eek:
 
Moi!

Siellä ei kaikki näemmä toimi niin kuin pitäisi, laittakaa yyveenä salasanakysely mulle niin vastaan mahd. pian. Sillä pääsee sitten "lomakkeen" täyttämään ja hyväksyn jäseneksi.

-PippuriMamma :flower:
 
Mitenkäs me, jotka ollaan uusioperheen äitejä, mutta meillä on myös se EX jonka kanssa on ne yhteiset lapset. On siis näkökulma sen pahan ex:n ja sen uusioperheen suunnalta? Pääseekö tähän suljettuun kerhoon jos on hyvissä väleissä miehen ex:n kanssa ja tykkää miehen lapsistakin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 15:25 äiskä-77 kirjoitti:
oon aikast uusi käyttäjä mites tuota yv
tä voi laittaa jotta voi anoa jäsenyytä!!
Katso joku tän pippurimamman (tai miten se nikki nyt oli :ashamed: ) kirjoitus, siinä laatikossa alhaalla on kohdat profiili ja y-viesti. Klikkaa kohtaa y-viesti ja kirjoita. =)
 
Eli jokainen "kriteerit täyttävä", kaksplussalle rekisteröitynyt uusioperheen äiti on kerhoon tervetullut.

Olen vastannut yyveetä laittaneille ja odottelen "hakemuksia" hyväksyttäväksi =)

Terveisin,
PippuriMamma
 

Yhteistyössä