Sun-kirppis Vantaalla

  • Viestiketjun aloittaja "mammukka"
  • Ensimmäinen viesti
Käyty on kerran kun äiti hehkutti tavaran paljoudella. Mjääh, sanon mä. Lauantaina puolenpäivän aikaan käytynynä ei paljoa porukkaa ja puolet pöydistä tyhjänä. Kai sitä pitäisi viikoittain käydä (niinku äiti) että näkisi tavaran määrä/laadun
 
pirstis
Mä tykkäsin.
On raikas ja puhtaanoloinen, inhoan sellaisia nuhjusenhajusia.
Kyl mä ainakin tein löytöjä ja voisin harkita ottavani pöydän jos ja kun on tarpeeks myytävää.
 
"vieras"
...oli minusta hyvät edellytykset kirppikselle. Avajaispäivänä oli kaikki pöydät täynnä ja aikamoinen kävijämäärä. Nyt ollut hiljaisempaa... Juuri vein ison satsin hyväkuntoista poikien vaatetta myyntiin (koot n. 104/110 ja 130), toivottavasti kauppa käy ;-)
 
"Mamma"
Itse sain SUN-kirppiksellä viikossa reilut 200€, mikä on mielestäni hyvä määrä :) kuulin, että jotkut on saanu enemmänkin, vaikka onkin välillä pöytiä ollut tyhjänä. Kai se sit riippuu ihan mitä siel myy ja millä hinnalla :) Siistin oloinen paikka ja voisin mennä toistekin..
 
"Karoliina"
Happy Hour Sun-kirppiksellä !

Keskiviikkona 3.4 varattu pöytä vain 20eur/viikko !
Varaukset vain paikan päällä (ei puhelin/e-mail varauksia).
Varaus tulee aloittaa viimeistään sunnuntaina 14.4 :)
 
"moi"
Tilava ja siisti paikka, voisivat pistää kunnon pöytätarjouksia niin saisivat pöydät täyteen, ja näin asiakkaita. Kaikki edellytykset menestyä, kun osaisivat markkinoida kunnolla. Mutta joo, oon tehny löytöjä, ja tavaraa on paljon ja hyvänlaatuista, vaikka iso osa pöydistä onkin tyhjillään.
 
"Sun"
Sun-kirppiksellä kesänaloitustarjous:)
Viikon pöytävuokra 25e ja 2vkoa 45 kun teet varauksen ke 22.5 paikanpäällä. Aloituspäivän ja paikan saat valita itse:)Emme ota myyntiprovisiota ja meiltä löytyy näppärät viivakoodihintalapputarrat ja hinoittelupyssy :) Tule rohkeasti tutustumaan siistiin kirppikseen josta löytyy sekä pieni kahvio että lastenleikkipaikka:)

www.sunkirppis.fi
https://www.facebook.com/sunkirp
 
"Sun"
Sun-kirppiksellä kesänaloitustarjous:)
Viikon pöytävuokra 25e ja 2vkoa 45e kun teet varauksen ke 22.5 paikanpäällä. Aloituspäivän ja paikan saat valita itse:)Emme ota myyntiprovisiota ja meiltä löytyy näppärät viivakoodihintalapputarrat ja hinoittelupyssy :) Tule rohkeasti tutustumaan siistiin kirppikseen josta löytyy sekä pieni kahvio että lastenleikkipaikka:)

www.sunkirppis.fi
https://www.facebook.com/sunkirp
 
"lissu"
En suosittele Sun kirppistä mikäli et halua, että tavaroitasi varastetaan.
Tavaroistamme katosi noin 10%, tietysti parhaat vaatteet, vaikka ei niilläkään ollut hintaa kuin 1 - 3 eur.
 

Yhteistyössä