sunnuntai rv pino ja fiilikset

  • Viestiketjun aloittaja "neljäs"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Rv 41+4. Hermot oli eilen kireellä, nyt helpottaa ajatus että huomenna pääsee varailemaan aikaa yliaikaiskontrolliin eikä enää tarvii odottaa montaa päivää...
 
tukalaa on
Rv 41, huomenna neuvola, josta saanen lähetteen yliaikaiskontrolliin, jossa toivon mukaan käynnistetään tämä synnytys, kun ei näyt'ä itsekseen tulevan, kuten ei esikoinenkaan. Odottavan aika on pitkä, uskomatonta, miten nämä viimeiset viikot ja päivät vain matelevat!
 
17+4..rakenne ultraa odotellessa ja niin niitä liikkeitä kans :) luulen,että jotain liikkeitä oon jo tuntenu viime viikolla..mutta oishan se kiva,jos niitä tuntis joka päivä enemmän,kun viimeks 5 vkoa sitten saanut nähdä kimppakyytiläisellä kaiken olevan ok..
 
"Karenina"
34+0
Vähän tukala olo, kun vauva on niin ylhäällä ja painaa ruokalaukkua ja heuhkoja.
Huomenna saan sokerirasituksen tulokset. Toivottavasti olisi arvot kohdallaan. Eka kerta kun tuollainen mulle tehtiin.
Ne, joilla on ollut raskausdiabetes, niin onko sen tuntenut jollain lailla, eli liittyykö siihen jotain oireita? Mulla ei mitään hajua tällaisista asioista!
 
vitonen
rv 24, ihan mukava vaihe raskaudessa, jonkin verran väsymystä ja selkä tuppaa jämähtämään, taidan olla reipas ja lähteä lenkille, pitää vielä koittaa liikkua kun kohta ne kaikki krempat iskee:D
 
"Minnea"
Rv 27+1
Väsyttää, yöt menee pissalla juostessa, selkä tajuttoman kipeä, raihnainen olo muutenkin! Koko ajan nälkä ja koko ajan tekis myös mieli jotain herkkuja :/. Menis vaan äkkiä aika!!
 
"jkl"
oiskohan nyt rv 13? Ehkä 14? Siinä main kumminki. Huono olo vaan jatkuu, samoin armoton väsymys. Mitään ei jaksa tehdä muuta kuin ihan pakolliset ruoanlaitot ym. Viides tulossa.
 

Yhteistyössä