Suomeen tulee pankkivero, kiitos Kataisen ja kukas siitä kärsiikään

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
urpon vika
SDP:n vikahan se oli! Hehän olivat vaatimassa kovia ehtoja lainalle ja ne myös saavat. Inhoan minäkin tätä kaikkea. Vielä enemmän vaan inhoan Perussuomalaisia, jotka pettivät äänestäjänsä lähtemällä räksyttämään oppositioon - Vieläpä omasta tahdosta!
 
Voi ei
Ai Kataisen vika taas!!!!!!! Keksikään nyt JOTAIN muuta välillä. Kataisen vika on IHAN kaikki mukamas tässä maassa ja ulkomaillakin. Voi jessus!!! Ensinnäkin eikös se SDP halunnut ehtoja ja niitä tulee saamaan. Perehtykää hieman aiheeseen ennen kuin räksytätte!
 
"cara"
Kyllä on alottajall
a nyt joko mennyt asiat seksin tai sitten vaan yksinkertaisen tietämätön maailman menosta. Vai että kataisen vika ja vähäosaiset kärsii. Anna mun kaikki kestää, kun nämä politiikasta mitään tietämättömänä rupeaa latelemaan näitä "totuuksiaan"..
 
Ai Kataisen vika taas!!!!!!! Keksikään nyt JOTAIN muuta välillä. Kataisen vika on IHAN kaikki mukamas tässä maassa ja ulkomaillakin. Voi jessus!!! Ensinnäkin eikös se SDP halunnut ehtoja ja niitä tulee saamaan. Perehtykää hieman aiheeseen ennen kuin räksytätte!
Köyhien on luontevaa kiukutella nuorelle, siistin näköiselle ja hyvätuloiselle miehelle. Oma katkeruus epäonnistunutta elämää kohtaan siinä useimmiten purkautuu, eikä mikään rationaalinen analyysi talousasioista.

Kokharien vikha, perkeheleen Kätheinen. Onneksh koht tulee tuet niin shaa thaash lishää kebbanaa.
 
"shihtzu"
No Kataisen suusta ne sanat tulivat, että Suomeen tulee pankkivero, joten sitä tääs voi myös syyttää, tosin SDP teki kyllä virheen, että menivät siihen tukipakettijuttuun mukaan, olisivat olleet yhtä suoreselkäisiä kuin persut, jotka jättäytyivät pois.
 
No voisko joku nyt ystävällisesti valaista pääpiirteittään,
että kuka siitä pankkiverosta joutuu "maksamaan"
(kun minä olin ymmärtänyt,
että asia koskettaa sijoittajia
ja isoja firmoja.... mutta en nyt ollenkaan ole varma olenko kärryillä,
vai ojassa kenossa)
 
"shihtzu"
No voisko joku nyt ystävällisesti valaista pääpiirteittään,
että kuka siitä pankkiverosta joutuu "maksamaan"
(kun minä olin ymmärtänyt,
että asia koskettaa sijoittajia
ja isoja firmoja.... mutta en nyt ollenkaan ole varma olenko kärryillä,
vai ojassa kenossa)
Asuntolainojen korkomarginaalit nousee, pankkipalveluiden hinnat nousee, siis ihan kaikki hinnat nousee.
 
ygp
ja taas siellä baarin nurkkapöydässä on käyty henkistä keskustelua "herroista " ja kauheasta kokoomuksesta. Voi voi...nytkö se jo alkaa kun persut ei mennyt sinne hallitukseen. kai sekin on Kataisen vika!
 
"Vieras"
Köyhien on luontevaa kiukutella nuorelle, siistin näköiselle ja hyvätuloiselle miehelle. Oma katkeruus epäonnistunutta elämää kohtaan siinä useimmiten purkautuu, eikä mikään rationaalinen analyysi talousasioista.

Kokharien vikha, perkeheleen Kätheinen. Onneksh koht tulee tuet niin shaa thaash lishää kebbanaa.
Mitenkäs toi sun jatkuva kiukuttelu sekä huono ja agressiivinen käytös pitäis analysoida?
 

Yhteistyössä