SUOSITELKAA HYVÄÄ imuria!

  • Viestiketjun aloittaja määäää
  • Ensimmäinen viesti
määäää
Onko ne halvemmat "vesi-imurit" hyviä? En taida raaskia proa aquaa ostaa, mut niitä on paljon halvempia vesi-imureita, mutta ei varmaan oo kestäviä/hyviä? Entä mikä tavallinen imuri vois olla oikeen hyvä? Entinen ei lähde enää käyntiin! :O
 
Dyson on tehokas huippuimuri,imee hyvin.Miusta paras imuri ikinä,en osta enää muilla merkeillä.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja määäää;23517886:
Päästääkö vähemmän pölyä huoneilmaan kuin "tavalliset" imurit?
Juu,päästää vähemmän pölyä huoneilmaan,dysonissa on sellainen ilmansuodatin,mikä puhdistaa ja vähentää ilmaan pääsevää pölyä.Oon huomannu että imuroinin jälkeen on raikkaampi ilma.:)
 
ei voi kuin suositella.
Juu,päästää vähemmän pölyä huoneilmaan,dysonissa on sellainen ilmansuodatin,mikä puhdistaa ja vähentää ilmaan pääsevää pölyä.Oon huomannu että imuroinin jälkeen on raikkaampi ilma.:)
Minä olen huomannut ihan saman, eikämeidän malli ole edes mikään allergiamalli. Jopa se ulostuleva ilma on viileää, kun normaali-imureissa se on lämmintä tai jopa kuumaa. Ja kyllä tuo on helpottanut hirveästi arkea, kun ei travi metsästää pölypusseja ja jos sinne imuriin sattuukin jotain imuriin kuulumatonta, on se helppo noukkia pois.
 
määäää
Ja tuo pölysäiliö on helppo ja nopee tyhjentää.Tosiaan helpoa,kun ei tarvia etsiä ja vaihtaa pölypusseja enää.:)
Imee tehokkaasti pölyt ja kissankarvat.
 

Yhteistyössä