Suositelkaa hyviä yhdistelmävaunuja

Yhdistelmävaunut olisi hakusessa, laskettu aika vasta maaliskuussa, joten aikaisin ollaan liikkeellä =)
Ehdottomasti tarvitsen tilavan tavarakorin ja vaunuilla pitäisi pystyä liikkumaan säässä kuin säässä hyvää vauhtia eteenpäin myös hiekkatiellä. Ketteriä ostoskeskusvaunuja en ole siis etsimässä.
Esikoisella oli Emmaljunga Cerox, olivat hyvät vaunut, mutta todella kömpelöt ja tilaa vievät.
 
"nanna"
Meillä on ollut käytössä vain Brioja. Esikoisella Kombit, kun toinen syntyi ne vaihtui Twinetteihin. Kolmosella oli Brion jotkut yhdistelmät, olisko olleet Novat (ei Kombit kuitenkaan ja käytettynä ostettiin niin en muista) ja tuplilla Brio Double Wavet.
Aika massiivisethan noi kaikki on olleet, mutta mä oon tykänny. Ollut riittävän iso tavarakori ja päässyt kulkemaan täällä maalla, kelillä kun kelillä.
 
suosittelen
Brio smile. Saa kovalla erillisellä kopalla tai kantokassilla. Ilmakumipyörät jotka menee eteenpäin maastossa kuin maastossa, kääntyvät etupyörät tekee niistä kuitenkin ketterät ja kevyet. Kapeat mutta istuinosa on tilava. Iso tavarakori alhaalla :)
 
vaunuttelijalandelta
Meillä Hartanin topline x yhdistelmät ilmakumirenkailla. Tosi kevyet työntää, menee hyvin hiekkateillä, metsäpoluilla, kurakossa ja sohjossa ja lumessa.
Renkaiden kanssa ei oo ollut ongelmia vaikka näitä ilmakumirenkaita paljon haukutaan. Itse käytän näitä myös juoksulenkillä ja toimii siinäkin hyvin. Tavarakorikin on ihan hyvän kokoinen.

Eli suosittelen näitä omien kokemusten pohjalta. Tsemppiä mieleisten yhdistelmien etsintään :)
 

Yhteistyössä