suositelkaa!!! kantoliina asiaa!

heips!

olen tänään menossa liina ostoksille. ja en oikein tiedä mikä olis hyvä liina. vaihtoehtona pikku ruu, mollavauva, huggis, tricot slen, yms mitä nyt lastentarvike liikkeet myy...

suositelkaa.. liikkeet yleensä tuputtaa just sitä kalleinta :/
 
unikuu108
mä ostin juuri pojan viimeisiin kanteluihin kantopussin ja teoriassa se odottaa myös tulevaa pikkukakkosta..
en kyllä osaa suositella muita liinoja.tein itse trikooliinan silloin reilu pari vuotta sitten ja vähän aikaa siinä jaksoin kannella...
onkohan olemassa joku liinapankki missä voisi käydä testimässä erilaisia liinoja niin ei tarviis käydä niin monessa kaupassa..
 
Mulla on tricot slen, ihana :heart: en tosin oo muita kokeillukaan. Tää menee ihan vauvan ekasta päivästä 2 vuoteen asti, joten halvalla pääsee jos yhdellä selviää... Monet trikooliinat käy vaa 6kk asti, kudotut taas ei mee alusta asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mulla on tricot slen, ihana :heart: en tosin oo muita kokeillukaan. Tää menee ihan vauvan ekasta päivästä 2 vuoteen asti, joten halvalla pääsee jos yhdellä selviää... Monet trikooliinat käy vaa 6kk asti, kudotut taas ei mee alusta asti.
Kyllä kudotullakin voi kantaa vastasyntynyttä... meillä taitaa olla tricot slen, ite en taas siitä niin tykkää. Se on niin makuasia, kokeilemalla huomaa, mistä ite tykkää ja mikä parhaiten sopii :)
 
Meillä on trikoinen Pikku ruu ja tykkään. Ennen kun tuota trikoista ostettiin, oli meillä vaan kudottu ja siinä kannettiin poikaa pienenä. Trikoiseen kyllä pieni lapsi menee paremmin kun ei tartte tehä niin justiinsa sidontaa päälle ja trikoo joustaa kun ipanan sinne liinan sit sujauttaa.
 

Yhteistyössä