Suositelkaa koirarotua!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Ennestään on 4-v labbis narttu. Perheessä myös alle kouluikäisiä lapsia. Lapukan kanssa lenkkeillään, uidaan ja tokoillaan. Hakusessa siis kaveri :) Haluaisin miellään keskikokoisen, suht terveen rodun jonka kanssa voisi harrastella ainakin tokoa ja agilitya. Myös haku tms kiinnostaa, mutta tuo koko taitaa rajoittaa. Ei mielellään paimenkoiraa... Luonteen haluaisin olevan ystävällinen, ei pelkkä sohvaperuna, mutta olisi hyvä osata myös rauhoittua "vapaapäivinä". Austarliankelpietä olen miettinyt, mutta ehkä liian aktiivinen ja tuo paimenkoirien luonne ei niin nappaa. Enemmän sellainen noutajamainen hösötys on mun juttu :D
 
Englanninspringerspanieli. Täyttää kaikki nuo kuvailut jutut sekä erittäin hyvä perhekoira. Minulla on ollut 3 ja nyt on labbiksia 2 :D Kaksi labbistakin on kyllä mukava yhdistelmä jos haluaa menoa ja säpinää elämäänsä :D Me kyllä ajateltiin myös ottaa toisen labbiksen kaveriksi joku muun rotuinen, mutta ei sitten otettukaan, vaan labbis vei voiton. Sunniteltiin myös Kultaistanoutajaa.
 
Viimeksi muokattu:
ssss
Englanninspringerspanielia suosittelen minäkin noilla tiedoilla :) Tädilläni on sellainen ja olen miettinyt itsellenikin hurmaavan luonteen vuoksi. Nyt meillä on cairni, ihan kiva koira mutta haluan koiralta enemmän :) Tätä ennen oli sakemanni ja tykkäsin!
 
ap.
mites noilla spanieleilla tuo riistavietti? Me kun nautitaan vapaana mehtässä riehumisesta ja tuo lapukkaon niin hölmö ettei se hoksais vaikka menis orava nenän edestä. Hajut meinaa kyllä viedä vähän mukanaan toisinaa.
 

Yhteistyössä