suositelkaa kuomu rattaita mitkä olisi hyvät...

eli siis mitkä olisi hyvät kuomu rattaat merkki.....yms onko siirtynyt yhdistelmien tieltä? minkä ikäisellä käytössä!
haluisin kesäksi jopa ympäri vuotiseen käyttöön kevyemmät rattaat...nyt brion kombit....
 
liputan emmaljungan scoottereiden puolesta =)

aivan ihanat menopelit,keveet,menee pieneen tilaan autossa,ihanat värit. toimii maastossa kuin maastossa,eikä hintakaan ole paha,uuden kaksplussan mukaan näyttää olevan taas tarjouksessa =)

Me ostettiin omat viime syksynä,ihan vaan kakkosrattaiksi jotka voidaan ottaa maalle mukaan,MUTTA siinä kävikin niin että yhdistelmät meni varaston pohjalle odottamaan kakkosta ja scootterit tuli joka päiväseen käyttöön,sen verran näppärät pelit on =)
 
neljän äiti
Mä suosittelen Brion Zenit-mallia! Meillä myös Scooterit ollut mutta Zenitissä menee selkänoja täysin makaavaan asentoon ja tärkeimpänä, Zenit on paljon parempi sellaiselle joka on juuri oppinut istumaan!! Scooteriin jouduin aina sullomaan jotain tyynyä väliin ja muita kikkakonsteja että sain lapsen hyvin pysymään ja istumaan. Meillä Zenittiin mahtuu vielä 4-vuotiaskin ja kuitenkin se on hyvä istua myös junnulle (9kk), eli näitten jälkeen ei varmaan enää muita rattaita tarvita. Ja koska nää menee tosi näppärään pakettiin, mä luovuin yhdistelmistä kokonaan. Brion tuplaponyt löytyy myöskin.
 
neljän äiti
Mä lisään vielä että Zenitit meillä oli jo kun tää juniori syntyi ja aloin kuljettaa junnuakin näissä jo parin kuukauden iässä, näihin saa laittaa jo ihan pienen eikä tarvii osata istua koska selkänoja säätyy nukkuma asentoon asti.
 
Onko nuo zenitit samat mitkä oli aiemmin flex-nimellä? Näyttää ainakin ihan samalta kuvassa. Meillä on ne flex-rattaat ja on kyllä hirmuisen hyvät kaikin puolin! Ostettiin ne tytön ollessa vasta 5kk ja hyvin pystyi ottamaan käyttöön. Niissä on myös hyvät 5pistevaljaat että pysyy hyvin. joten flexille plussaa täältä :wave:
 
miii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 20:10 harmaa kirjoitti:
voiko noita scoottereita käyttää neljäkuukautiselle vauvalle?
meille just myyjä sano et siihen saa laittaa jo alle 6kk ikäsen,mutta ilman koppaa,eli ei minkään näköstä koppaa ja vauva valjailla kiinni,muuten ei ole turvallinen pienelle. selkänoja on makuuasennossa hiukan kohollaan ja sen takia valjaat täytyy olla kiinni ettei pieni valu ja tipahda..
 
Mii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 22:09 harmaa kirjoitti:
onko teillä ollu "ongelma" kun ei mene toi selkä noja ihan makuu asentoon? tuo mietityttää kauheesti.....onko lapsenne nukkunut päivä unia niissä vaikka selkä noja ei mene makuu asentoon?
meillä on nukkunu päikkäritkin,selkänoja jaa loivasti vähän ylemmäs josta ei oo haittaa lapselle.. meillä kans scootterit,suosittelen..
 
hyvin on pieni lapsi nukkunut scootereissa vaikka selkänoja ei mene täysin makuuasentoon.ja ei se nyt niin kauhian pystyyn jää...!itse valitsin scooterit ulkonäön perusteella,paljon kivemman näköiset kuin brion vastaavat kuomurattaat.ainakin minun mielestä...! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:00 Paprika kirjoitti:
liputan emmaljungan scoottereiden puolesta =)

aivan ihanat menopelit,keveet,menee pieneen tilaan autossa,ihanat värit. toimii maastossa kuin maastossa,eikä hintakaan ole paha,uuden kaksplussan mukaan näyttää olevan taas tarjouksessa =)

Me ostettiin omat viime syksynä,ihan vaan kakkosrattaiksi jotka voidaan ottaa maalle mukaan,MUTTA siinä kävikin niin että yhdistelmät meni varaston pohjalle odottamaan kakkosta ja scootterit tuli joka päiväseen käyttöön,sen verran näppärät pelit on =)
Peesailen tätä täysin. Meillä kans brio kombit. Ovat kyllä vielä ykkösvaunuina. Kesällä otetaan scooterit tosi käyttöön. :)
 

Yhteistyössä