Suositelkaa meille jotain leffaa illaksi.

tämä ehdottomasti
Orpokoti. Aika uusi leffa ja todella hyvä!! Hyvä siksi että juoni on todella hyvä ja ovela ja leffa on pelottava mutta kauhu ei ole "pääosassa" vaan juoni. Olen vuokrannut sen jo kaksi kertaa kun on niin hyvä. Pääosassa Serranon perheesta se perheen äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ehdottomasti:
Orpokoti. Aika uusi leffa ja todella hyvä!! Hyvä siksi että juoni on todella hyvä ja ovela ja leffa on pelottava mutta kauhu ei ole "pääosassa" vaan juoni. Olen vuokrannut sen jo kaksi kertaa kun on niin hyvä. Pääosassa Serranon perheesta se perheen äiti.
Ok,täytynee laittaa korvan taakse.
Ei mua siis kauhu tms haittaa mutta inhoon semmosta missä ei elävää sielua näy vaan koko ajan joku kuolee.

 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ehdottomasti:
Orpokoti. Aika uusi leffa ja todella hyvä!! Hyvä siksi että juoni on todella hyvä ja ovela ja leffa on pelottava mutta kauhu ei ole "pääosassa" vaan juoni. Olen vuokrannut sen jo kaksi kertaa kun on niin hyvä. Pääosassa Serranon perheesta se perheen äiti.
Ok,täytynee laittaa korvan taakse.
Ei mua siis kauhu tms haittaa mutta inhoon semmosta missä ei elävää sielua näy vaan koko ajan joku kuolee.
Tuo äskeinen vastaus oli siis tähän... :)

 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Lähette leffaan katsomaan Sinkkuelämää... :)
Mies repis varmaan pelihousut,se kun ei yhtään tykänny kun kattelin sitä sarjaa telkkarista :D
Sitä meinasinki että varmasti kaikkien miesten unelma viettää lauantai-ilta kattomalla Sinkkuelämää. Ei vaan tosissaan jos komediaa haluaa niin Evan taivaanlahja. Saa nauraa!!
 
unikuu108
-into the wild kertoo nuoren pojan matkasta alaskaan etsimään itseään. erittäin hyvin kerrottu, sopiva tempo. pysyy koossa.ei yhtään liikaa sentimentaalisuutta, vaikkakin tarina aika koskettava.

-black cat white cat emil kusturican gypsy-leffa.täynnä pähkähulluja juttuja ja hauskoja yksityiskohtia.veikeä musiikki. tän saa ainakin kirjastosta.

-lucky number slevin. tästä on jo aikaa kun näin tän mut muistan vaan että jos tykkää vähän kierosta huumorista ja nokkelasta,erilaisesta tarinankerronnasta niin tässä olis..

-Million Dollar Baby nyrkkeilyleffa. ekan kerran katsoessani itkin..ja tokalla kerralla myös..

-Finding Neverland tää on tällanen tyttöjen leffa..

-O Brother, Where Art Thou? "voi veljet missä lienet" hauskaa vähän kieroa huumoria coenin veljeksiltä..

-Danny the Dog pääosassa jet li. Kertoo miehestä joka on tappeluorjana. jos tykkää kamppailulajeista..

-The World's Fastest Indian anthony hopkins on vanha mies joka korjaa vanhaa moottoripyörää ja haluaa lähteä nopeuskiljailuun sillä.. taitaa pohjautua toistarinaan.lempeä ja siisti elokuva.

-Seabiscuit tää on niin tyttöjen leffa kun voi olla.
 

Yhteistyössä