Suositelkaa,mikä toppapuku ja mikä koko

katrillix harmaana
Kolmen lapsen äitinä sanoisin, että Remu on hyväksi havaittu, niitä saa mm. citymarketeista ja Sokoksista (usein alessa n. 60e elo-syyskuussa).

Myös Jonathanin puvut olleet hyviä ja nimenomaa se condura-puku, joka kallein (n.60e) mutta kestää kulutusta ihan eri tavalla kuin ne halvemmat mallit.

Jonathanilla on reilut koot. esim. koko 98 mahtuu vielä lähes 104 senttiselle lapselle. Remulla lahkeet lyhyemmät ja vartalo-osa pidempi kuin jonathanilla, vaikka itse kokonaisuudessaan puvut saman kokoisia.

Reimaa en ole edes raaskinut kokeilla, rasavill kyllä kiinnostais, mutta liian kallis sekin. Itse ostan puvut aina alesta joulun jälkeen, kun niistä saa vähintään 25%:n alen. Hyvin on kokoarviot osuneet kohdalleen. :)
 
katrillix harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 09:32 Enni kirjoitti:
Noista pakkausken haalareista! Eivät todellakaan pidä vettä. Älyttömiä keksintöjä laitttaa tuon kokoisia haalareita pakkaukseen, kun vauvalle eivät mene, ja just se vauva ei tarvii olla maassa. Sit kun se menee niin lapsi on jo niin iso, että tarvis vähän suojata säältäkin. Ja no pakkauksen haalarit ei pidä edes lunta tavallisena pakkaspäivänä!!!! Jos vuoden ikäinen lapsi istuu muutaman minuutin lumessa on jo pylly märkä. Älytöntä. Pitäisi olla kiitollinen kun saa äit.pakkauksen, mutta minä olen ollut pettynyt!! Rahana oisin ottanu jos oisin tiennyt
Täytynee vielä sanoa, että meillä esikoinen käytti tuota pukua 1½- vuotiaaksi kurahousuilla höystettynä märällä säällä. Pakkaslumen kosteuden piti hyvin. :)
 
Olen ajatellut ostaa lapsellemme jonathanin toppapuvun. Koko vaan mietityttää. Onko ne reiluja? Äippäpakkauksen puku mahtuu vielä hyvin, menee varmaan koko talven. Onko se kokoa 70 cm vai 74 cm? Sisävaatteissa ollaan alettu pikkuhiljaa siirtymään kokoon 74 cm. Onkohan 74 cm toppapuku hyvä? Menisiköhän koko talven? Liian isossa kun tuo liikkuminen voipi olla turhan hankalaa. Ikää lapsella siis vuoden verran nyt.
 
hep
Minä en muita haalareita ostakaan kuin Jonathanin. Viime talvena tyttö 1,5v ja koko 86cm, saattaisi mennä mmyös ensi talven. Tyttö nyt 2v2kk. Ei päästä vettä läpi ja on lämmin! Viime keväälle ostin kosteussuojahaalarin (=välikausipuku) koko 92cm mutta jouduin vaihtamaan pienempään kun oli niin iso. eli koot ovat vissiin vähän isompia..
 
valivali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 09:32 Enni kirjoitti:
Noista pakkausken haalareista! Eivät todellakaan pidä vettä. Älyttömiä keksintöjä laitttaa tuon kokoisia haalareita pakkaukseen, kun vauvalle eivät mene, ja just se vauva ei tarvii olla maassa. Sit kun se menee niin lapsi on jo niin iso, että tarvis vähän suojata säältäkin. Ja no pakkauksen haalarit ei pidä edes lunta tavallisena pakkaspäivänä!!!! Jos vuoden ikäinen lapsi istuu muutaman minuutin lumessa on jo pylly märkä. Älytöntä. Pitäisi olla kiitollinen kun saa äit.pakkauksen, mutta minä olen ollut pettynyt!! Rahana oisin ottanu jos oisin tiennyt
Meillä kesäkuussa 05 syntynyt poika ja viime talvena meni hyvin pakkauksen toppapuku vaunuissa nukkuessa ym.! Riippuu vähän milloin on syntynyt ja minkä kokoinen on. Eipä taida muualla maailmassa tuollaista pakkausta olla. Kaikki ei voi käydä kaikille ja olla mieleisiä, mutta ilmainen ja hyvä pakkaus! Ei pidä aina valittaa, ilmankin voi olla1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2004 klo 01:10 Maru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 22:24 sissi kirjoitti:
Lassien suprafil haalari on hyvä!!! Ei tarvitse erikseen kurahousuja kun alaosa on sitä kurahousuainetta...
Ovat kankeat liikkua. Poika ei suostunut pitämään kun oli tottunut remu haalariin. Sitä paitsi yläosa kastuu kun on märkä räntäsade.
meillä on hvyinkin käytetty kyseistä pukua. saatiin kaverilta varapuvuksi reiman haalari ja silti poika viimetalvena valitsi aina lassien puvun. vaikka pojalla oli pituutta reilu 80 emmekä saaneet enää mistään kaupasta oikeaa kokoa vaan ostimme 92, niin silti hvyin pystyi kulkemaan puvun kanssa. ei päivähoidostakaan valiteltu epäkäytännöllisyyttä. enemmänkin kehuttiin "kurapukumaisuutta". ja kostealla kellillä voi hyvin käyttää sadetakkia päällä jos tuntuu että vesi alkaa menemään yläosan läpi.
 

Yhteistyössä