Suositelkaa minulle hiuskiinnettä, joka pitää hyvin tahmasmatta JA tuoksuu hyvälle! Ihan mieto tuoksu saisi olla.

  • Viestiketjun aloittaja Zxcv
  • Ensimmäinen viesti
Zxcv
Mieluiten ihan marketista löytyvää, mutta kampaamotuotteerkun käy. Tosiaan mieto hyvä tuoksu saa olla, sillä kaikissa hajusteettomissa kiinteissä on kuitenkin sellainen kamala haju. Ja tujakkaa saa olla, sillä hiukseni ovat tosi liukkaat ja jotkut supervahvat ei niitä pidä aloillaan.

Kiitos! :)
 
[QUOTE="vieras";26726783]Tigin turkoosi hiuslakka on munkin suosikki. Hyvä tuoksu ja todella hyvä hiuskiinne.[/QUOTE]

Jos on hajusteyliherkkä, ni tigit tuoksuu tosi voimakkaalle, vaikka tuoksu hyvä onkin. Mulla on käytössä Paul Mitchellin Super Clean Spray, siinä on melkein huomaamattomampi kuin monessa hajusteettomassa.

Edit, siis huomaamattomampi haju.. :D
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
oon kättäny vuosia wellaflexin hydro stylea vol 4. Marketin kiinteistä ainoa joka pitää kun painavat hiukset. Jos jotain "tehokkaampaa" ostaa niin jää hirveä liisteri hiuksiin.
 
[QUOTE="vieras";26726783]Tigin turkoosi hiuslakka on munkin suosikki. Hyvä tuoksu ja todella hyvä hiuskiinne.[/QUOTE]

Komppaan. Joskus käytin lyhyisiin hiuksiin Tigin oranssi-mustaa (Rockaholic) ja tykkäsin siitäkin. Riittoisia, hyvän tuoksuisia ja kestäviä.
 
[QUOTE="Aapee";26726819]Saako tuota Tigi marketeista vaiko kampaamoista? Onko niitä erilaisia? Jos on niin millaista suosittelette?[/QUOTE]

Saa kampaamoista sekä netistä tilattu (halvemmalla) monestakin paikasta.
 

Yhteistyössä