Suositelkaa nyt hyvä vastasyntyneen kantoliina, tai reppu yms. JOku helppokäyttöinen?!

  • Viestiketjun aloittaja tarvii neuvoa
  • Ensimmäinen viesti
tarvii neuvoa
Niin tuossahan se kysymys tulikin jo. Haluaisin jonkun tukevan ja helpokäyttöisen kantoliinan. en vaikeasti solmittavaa. Tai sitten jonkun muun missä ihan vastasyntynyttäkin voi kanniskella.
 
siiri
Manduka- kantoreppu on loistava. Tosi yksinkertainen mutta silti monikäyttöinen ja pitkään menevä. Mulla liinakin rasitti selkää, mutta tuon kanssa pärjään loistavasti
 
Manducaa suosittelen minäkin jos haluat helppokäyttöisen kantovälineen!
Meillä oli ekat 5kk käytössä kantoliina mutta sitominen on joidenkin mielestä rasittavaa kun taas toi manduca on kiinni parissa sekunnissa.

Manducahan menee ihan vastasyntyneestä pitkälle taaperoikään, 20kg tais olla yläraja?

Älä ainakaan osta mitään baby björnin kantohirvistystä, mä ostin sellasen miehelle isyyspakettiin ja jäi pariin käyttökertaan kun huomasin miten huono asento vauvalle on verrattuna liinaan tai kunnon kantoreppuun!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Manduka- kantoreppu on loistava. Tosi yksinkertainen mutta silti monikäyttöinen ja pitkään menevä. Mulla liinakin rasitti selkää, mutta tuon kanssa pärjään loistavasti

Okei, etsin netistä kyseisen kantorepun. kiitos!
 
Manducaa liputan minäkin! Siinä on myös vauvatuki vastasyntyneelle vakiona. Ergossa on muistaakseni lisävaruste. Ergo siis hyvin samantyyppinen. Manducaa myydään Helsingissä Bebe'sissä . Varmaan muuallakin, mutta itse ostin nettikaupasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Manducaa suosittelen minäkin jos haluat helppokäyttöisen kantovälineen!
Meillä oli ekat 5kk käytössä kantoliina mutta sitominen on joidenkin mielestä rasittavaa kun taas toi manduca on kiinni parissa sekunnissa.

Manducahan menee ihan vastasyntyneestä pitkälle taaperoikään, 20kg tais olla yläraja?

Älä ainakaan osta mitään baby björnin kantohirvistystä, mä ostin sellasen miehelle isyyspakettiin ja jäi pariin käyttökertaan kun huomasin miten huono asento vauvalle on verrattuna liinaan tai kunnon kantoreppuun!

Suosittelen myös Manducaa! Se on todella hyvä ja ihana kantaa kun ei koske niskoihin yms... BB:n reppu kävi minulla niskaan ja vauva oli "huonossa" asennnossa...

Ks. netistä sellainen liike kun Potito, Googleta niin löydät. Sieltä oman manducani ostin ja olen edelleen todella tyytyväinen!

:)

 
Tipi
Mäkin haluaisin ostaa tuollaisen manducan, mutta mä en ymmärrä miks niitäkin on tehty vain niin kauheen värisiä. :/ Se hiili on ainoa minkä voisin ostaa, mutta aika synkkä ja tylsä sekin sit on. Joten en tiiiä ostanko, ehkä jatketaan liinalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipi:
Mäkin haluaisin ostaa tuollaisen manducan, mutta mä en ymmärrä miks niitäkin on tehty vain niin kauheen värisiä. :/ Se hiili on ainoa minkä voisin ostaa, mutta aika synkkä ja tylsä sekin sit on. Joten en tiiiä ostanko, ehkä jatketaan liinalla.
Sehän noissa repuissa on vähän "miinuksena", tosin välillä erikoiseriä saa kauniissakin väreissä. Mutta mä en ole reppuihmisiä, tykkään liinoista niin paljon ettei mikään reppu ole yltänyt liinan tasolle... Mites olisi joku neliöliina, ne ovat hyvin reppumaisia, mutta niitä saa mitä ihanimmissa väreissä!
 

Yhteistyössä