Suositelkaa nyt hyviä kenkiä keväälle!(lasten)

Kun talvikengät oli ihan höpöt.Ostin tytölle Vikingin goret kun niitä niin kehuttiin.Ja paskat,ihan surkeat! Kuomat ollu aikasemmin ja hyväksi todetut, joten pysytellään niissä..

Mutta nyt sitten keväälle kengät?Millaisia muilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
miksi vikingit oli huonot :eek: Meillä just ne olleet hyvät. Ja keväällä mennään sitten vikingin goretex nilkkureilla.
Niissä oli varpaat jäässä aina kovemmilla pakkasilla.ja ei olleet niin vedenpitävät kuin annettiin ymmärtää. Jos oli enemmän loskaa niin jalat märkinä..jospa meille sattui jotku maanantaikappaleet sitten :|
 
Mulla menee tää vk-kenkä käsitys hiukan ohi, millon niitä käytetään? :ashamed: :ashamed:

Kumppareilla täällä ainakin mennään siihen saakka että on lenkkarikelit, koska loskaa ja paskaahan riittää toukokuulle saakka, mä taidan olla hirviömutsi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla menee tää vk-kenkä käsitys hiukan ohi, millon niitä käytetään? :ashamed: :ashamed:

Kumppareilla täällä ainakin mennään siihen saakka että on lenkkarikelit, koska loskaa ja paskaahan riittää toukokuulle saakka, mä taidan olla hirviömutsi :ashamed:

Näin meilläkin mennään. Kumpparit on kova sana nyt
:)
 
vieras
Pienelle lapselle on kyllä hankala ostaa kenkiä! Meinaan siitä syystä, ettei oikein tiedä mitä kannattaa ostaa ja mitä ei... Itsellä kun joka säähän ja tarkoitukseen on omansa! Aikuisella vaan se käyttöikä on hieman pidempi.
Meille on ostettu lapselle pihaleikkeihin/ulkoiluun kumisaappaiden lisäksi tennarityyppiset goretexit. Ne menee sitten muutenkin huonolla säällä. Sitten tietty on erikseen parit kävelykengät, mutta ne ei sovellu pihaleikkeihin, kuraan, loskaan.... Näillä mennään.
 

Yhteistyössä