Suositelkaa rintapumppua

Tulevia hankintoja mietin, ja haluisin vähän muiden kokemuksia käsikäyttöisistä rintapumpuista. ELI mikä merkki on hyvä ja vaikka myös edullinen ja mihin ei taas missää nimessä kannattas tuhlata rahojaan?
 
Mulla on ollut ainun käsikäyttöinen rintapumppu, jossa säädettävä imuteho...löytyy Ainun nettisivuilta. Ei mikään huono eikä kaikkein parhainkaan..hinta-laatusuhde ok, enkä enempää tommoseen härveliin malttais rahaa laittaakkaan. Ajoi asiansa.
 
Avent on mun kokemuksen mukaan hyvä. On helppo pumpata yhdellä kädellä eikä käsi väsy helposti. Hiukan sillä on hintaa, mut mun mielestä se kannattaa maksaa. On kestävämpikin kuin esim Ainu. (mun kokemuksen mukaan)

Mulla vaan heru aika laiskasti käsikäyttöselle, (paitsi jos oli tisut ihan pinkeenä maidosta) joten harkitsen seuraavan vauvelin kohdalla sähkökäyttöstä.
 
Avent painii ainakin mun kokemuksen mukaan aivan omassa sarjassaan. Sillä Emman pumpulla, jonka ostin raskausaikana, olisi voinut heittää sitä kuuluisaa vesilintua. En siis saanut milliäkään tulemaan ja aika raskas. Sit ostin Tommee Tippeen (tai jotain). Oli niin raskas pumpata, että ranteet paukkui. Teholtaan tosin ihan hyvä, mut aika kallis. Mut siis tuo Avent oli ylivoimainen. Suht hintavahan se on, mutta tosi tehokas ja kevyt pumpata. Ja kun kattelee tuota Huutista, niin sillä taitaa ainoana olla jotain jälleenmyyntiarvoakin.
 
Mulla oli lainassa (perhetuvalta) sellainen iso sähköinen vempele. En muista merkkiä. En saanut sillä irtoamaan mitään, tissit vain tulivat tosi kipeiksi. Ostin parinkympin käsikäyttöisen (Ainu/Medela), ja olin siihen tosi tyytyväinen.
 
Täältä ääni Aventin pumpulle. Oli/on tosi nopea, helppo ja ei tosiaan ole pätkääkään raskasta pumpata. Aina olen saanut pumpattua, vaikka rinnat ei ois ollu edes kovin täynnä ja vieläkin tulee hyvin maitoa pumpulla, vaikka vauva jo 7,5kk. Suosittelen! =)
 
Ainun rintapumppua ei kannat mielestäni ostaa, ainakaan minulla ei kyllä hyvin irronnut sillä..Kun taas ostin sit aventin niin johan rupes ruiskuamaan =) samassa ajassa missä ainun pumpulla sain tyyliin 20ml niin aventin pumpulla irtos joku 125ml..suosittelen, todella helppo ja kevyt pumpata!
 
Mä EN suosittele Emman pumppua. Jos toisen lapsen joskus saan niin tuohon Aventin pumppuun sijoitan ilolla niin paljon olen kuullut siitä hyvää ja itse olen harmitellut, kun en sitä ostanut.
 
Meillä on kanssa ollut käytössä Aventin käsikäyttönen pumppu - suosittelen!
Tuntuu tosi hyvältä, sillä rinnanpäät ei oo kipeytyny (mitä nyt ihan ekoina viikkoina jonkin verran) ja saan parinkymmenen minuutin pumppauksella helposti irtoomaan 2,5 desii maitoa...

Joo, ja siis meillä on syöty vain pullosta tuota rintamaitoa kun imetys on ollut niin kovan tappelun takana... On siis pumppu ollut jo kaksi ja puoli kuukautta kovassa käytössä ja hyvin on kestänyt.. Poika nimittäin imee reilusti yli litran pumpattua maitoa sisuksiinsa vuorokaudessa... Litroja on siis kertyny aikamoisesti tuolla pumpulla.
 

Yhteistyössä