Suositelkaa yksityistä klinikkaa Helsingistä

Olisiko teillä suositella hyvää yksityistä klinikkaa lapsettomuushoitoihin?
3 IVF-hoitoa Naikkarilla takana ja nyt olemme ajatelleet lähteä kokeilamaan vielä yhtä hoitoa yksityiselle. Tänään tehty viimeinen tuoresiirto 3:sta IVF:stä ja pakkaseen saatiin vain yksi, josta tuskin päästään enää PAS:iin.

Minkalaisia kokemuksia teillä on ja mitä klinikkaa suosittelisitte?

Osaako joku sanoa, kuinka nopeasti yksityiselle voidaan lähteä jo uuteen ivf:ään, jos nyt saadaan 2 vkon päästä nega tästä hoidosta. Pakkaseen tosiaan meni se 1 ja pitää kait ilmoittautua sitten 2 kierron jälkeen vielä tuohon siirtoon, mutta eiköhän se taas kuole sulatuksessa, kuten monelle muullekkin alkiollemme on käynyt.
 
Mä puhun Fertinovan puolesta ja Eija Dorbekin.

Fertiksellä toimitaan nopeesti ,joten jos negaa näyttää,niin voit saman tien soittaa itelles suunnittelukäynnin/ensikäynti.Väittäisin että saat viikon sisään ajan,kun soitat.Siellä toimii myös pari muuta lääkäriä,oon joutunu molemmilla käymään kerran ultrassa ja sen jälkeen päätin että käytän vain Eijaa, synkkaa sen kanssa parhaiten :)
Muu henkilökunta on tosi ihanaa, siellä tulee tutuiksi kaikkien kanssa.
 
Minäkin suosittelen Dextraa! Ihana klinikka, aina saa ajan ja apua tyhmiinkin kysymyksiin. Hoitajat sympaattisia ja ystävällisiä. Lääkäreistä suosittelen Niklasta, mutta muutkin on varmasti hyviä.

Itsellä negatiivinen kokemus Kari Ratsulasta Graviditaksella. Ei pelkästään henkilökemian vuoksi vaan myös hoitokokemuksena ikävä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä käyn graviditaksella, Annika Tulenheimo-Silfvast. Henkilökemiat pelaa mutta tällä hetkellä mä en tiedä osaisinko kuitenkaan suositella muille. Epäilyttänyt tietyt yksityiskohdat hoidoissa. Saatan itse vaihtaa jos ei tämä tästä nyt lähde sujumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Negahan se pärähti sieltä sitten. Yksi pakkasessa, joten pitäisi odottaa nyt yksi kierto, että voimme vielä ilmoittautua PAS:iin Naikkarille. Voisimmeko kuitenkin jo tällä hetkellä mennä suunnittelukäynnille yksityiselle? Ja kannattaako, jos voimme aikataulullisista syistä aloittaa vasta hoidot tammi-helmikuussa? Lääkekatto on tältä vuodelta melkein täynnä, joten syyhyttäisi ostaa nuo lääkkeet jo tämän vuoden puolella. Mutta onko mahdollista jos hoidot vasta tammi-helmikuussa? Meneekö tuosta joku ilmoitus kelalle, jos lääkkeet ostettukkin liian aikaisin ja ei ole päästykkään heti hoitoon

MItes teillä muilla muuten- oletteko menneet pitkällä vai lyhyellä kaavalla yksityisellä?
 
Nat
Untuvikko80
yksityisille voitte mennä milloin vain. kliniikkoissa joissa aika helposti löytyy ei ole paljon asiakkaita...
hyvin mahdollista että yksityinen kirjoittaa receptit tänä vuonna, vaikka hoito toteutetaan seuravana, täytyy vain päästää vastaanotolle ja saada reseptit
voin kuvitella että lääkäri tekee mielellään näin koska yksityisten päämäärä on saada rahaa taloon.
kelalle menee vain tieto katon ylittämisestä

voin suositella väestöliitto jos mietyttää edelleen
itsellä Gravidaksesta on pelkkä huonot kokemukset, sen jäsenet Varila ja Simberg ovat muutuneet Dextraan...
Annika Tuulenheimo-Silfvén joka on nyt Graviditas kliniikassa peräisin Fertinovasta


onnistumista
 
Viimeksi muokattu:
Aika varattuna Dextraan ja Niklakselle suunnittelukäynnille, koska häntä oli niin hehkutettu.
Jotenkin on niin paljon paremmat fiilikset ja enemmän uskoa yksityiseen.

Vielä yksi alkio pakkasessa, mutta tuskin siirtoon asti marraskuussa päästään.
 

Yhteistyössä