Suosittele oikeasti pelottavaa kauhuelokuvaa!

  • Viestiketjun aloittaja Ken guru
  • Ensimmäinen viesti
Se on vähän sama kun olis vuoristoradassa. Saa kokea pelkoa turvallisesti.
Toi aloitusviestin leffa Uhka oli niin kauhea, että puoliksi toivoin koko ajan että olis jo ohi, niikuin huvipuistolaitteissakin usein toivoo. Mutta sitten kun se on ohi, niin haluaa hypätä uuteen kyytiin :D. Kreisiä, tiedän.
Kerrankin joku perustelee vastauksen kysymykseen kunnolla! Kiitos tästä vastauksesta!
 
Mistä mahtaakin johtua (vähän ot), että jos kauhuleffasta on olemassa sekä jenkki- että japsiversio, niin se japsiversio on tasan tarkkaan aina hiuksianostattavampi? :D
Olisiko siitä, että jenkkileffoissa yleensä satsataan vaan niihin tehosteisiin, mutta noissa muissa yleensä panostetaan siihen psyykkisempään puoleen... Eli ahdistaa alusta loppuun :D jos nyt noin voi sanoa...
 
Mä en perusta sellasista kauhuleffoista joissa on vaan verta ja suolenpätkiä tai ihan joku näkyvä mörkö/murhaaja -hahmo, en osaa pelätä niitä. Joten mulle ihan parhaita oli Paranormal Activity 1 ja 2. Sopii tosi hyvin sellaselle joka ei kaipaa niin paljon sitä toimintaa vaan tykkää yliluonnollisista ja todentuntuisista jutuista. Mä tykkäsin (ja pelkäsin) ihan sairaasti! 3:sta pelonsekaisin tuntein odotellessa :)
 
Ken guru
Mä en perusta sellasista kauhuleffoista joissa on vaan verta ja suolenpätkiä tai ihan joku näkyvä mörkö/murhaaja -hahmo, en osaa pelätä niitä. Joten mulle ihan parhaita oli Paranormal Activity 1 ja 2. Sopii tosi hyvin sellaselle joka ei kaipaa niin paljon sitä toimintaa vaan tykkää yliluonnollisista ja todentuntuisista jutuista. Mä tykkäsin (ja pelkäsin) ihan sairaasti! 3:sta pelonsekaisin tuntein odotellessa :)
Sama juttu. Esim tossa Uhka elokuvassa on juuri vähän paranormal activityn kaltaista juttua, mutta PALJON enemmässä määrin....Sun ainakin kannattaa katsoa se.

Toisaalta, noiden aasialaisten leffojen veret ja suolenpätkät on tehty tosi hyvin, esim, kauna 2:sessa maahan tippui muutama tyyppi, joilla oli sitten vaan puolkkaat päät, jotka jutteli vielä siinä asvaltille liiskaantuneina. Nam :vampire:.

Odottelen myös paranormal activity 3:sta.
 
Mä en perusta sellasista kauhuleffoista joissa on vaan verta ja suolenpätkiä tai ihan joku näkyvä mörkö/murhaaja -hahmo, en osaa pelätä niitä. Joten mulle ihan parhaita oli Paranormal Activity 1 ja 2. Sopii tosi hyvin sellaselle joka ei kaipaa niin paljon sitä toimintaa vaan tykkää yliluonnollisista ja todentuntuisista jutuista. Mä tykkäsin (ja pelkäsin) ihan sairaasti! 3:sta pelonsekaisin tuntein odotellessa :)
Onko tuo Paranormal Activity 2 kuinka hyvä? Ekan olen nähnyt...
 
Ken guru
Veri ja suolenpätkät on muuten "pääosassa" final destinationeissakin, mutta nuo leffat on tosi hyvin tehty. Onko kukaan nähnyt vitosta? Kiinnostaisi onko katsomisen arvoinen.
 
"hassu"
[QUOTE="höh";24927809]Mikä tarve sulla oli miehes pää kääntää?[/QUOTE]



Mä käsitin tämän näin, että mies luopuit suostuttelemasta kirjoittajaa katsomaan kanssaan kauhuleffoja. :)
 
juuuu
[QUOTE="höh";24927809]Mikä tarve sulla oli miehes pää kääntää?[/QUOTE]

Siis ei mikään:) Kirjoitin ehkä epäselvästi. Ensimmäiset vuodet aina halus mua mukaan leffaan katsomaan kauhua. Luopui onneksi tästä jo vuosia sitten ja katsoaa ne leffat yksin tai kavereiden kanssa.
 
"Jenis"
[QUOTE="Jenis";24928214]Abre los ojos. Voi että se pelotti, vieläkin näkee painajaisia...[/QUOTE]

Eiku eiku, anteeks! Siis ei missään nimessä tää vaan semmonen kuin Los sin nombre. Huijui.
 
"vieras"
Kyllä viimeaikaisista ehdottomasti Black Swan. En valehtelematta pystynyt nukkumaan pariin yöhön kunnolla.

Mulle eivät peruskauhuleffat uppoa, en koe säikähdyksiä, takaa-ajoja, huutoa tai verellä mässäilyä pelottavaksi. Mulle toimii tuollainen psykologinen kauhu.
 
Suzyanne
Tästä elokuvasta olen monesta paikasta lukenut että olisi yksi kaikkien aikojen pelottavimpia kauhuleffoja. Itse olen kaksi kertaa yrittänyt katsoa, ekalla kerralla pystyin katsomaan 10 min ja toisella kerralla 15 min. Oikeasti aivan hirveä leffa, eli suosittelen!!:xmas:

Evil Dead – Wikipedia
 
"Jenis"
[QUOTE="vieras";24928254]Kyllä viimeaikaisista ehdottomasti Black Swan. En valehtelematta pystynyt nukkumaan pariin yöhön kunnolla.

Mulle eivät peruskauhuleffat uppoa, en koe säikähdyksiä, takaa-ajoja, huutoa tai verellä mässäilyä pelottavaksi. Mulle toimii tuollainen psykologinen kauhu.[/QUOTE]

Tää oli kans hyvä tosiaan!
 

Yhteistyössä