Suosittele villahaalaria!

"liinis"
Ruskovillaa pienemmälle. Kannattaa ostaa reilu koko niin menee vähintään pari vuotta. Haalarit loppuvat kokoon 120 niin eskarille ei ko. merkkiä ehkä kannata enää ostaa. Mutta 2 osaista villapukua saisi.
 
äiti 44 v
Mä kanssa olen katsellut sitä Ruskovillan haalaria, mutta on kyllä hirmu kallis. Ja kuitenkin menee kohta pienksi. Eikö jotain halvempaa ja hyvää olis?
Minulla on ollut metrisellä lapsella 110 senttinen, menee pari talvea ja kuopushan tulee perässä. Ruskovilloilla on myöskin hyvä jälleenmyyntiarvo mm. netissä ja kirppareilla.

Ruskovilla Oy

Klikkaa kotisivut, siellä on jälleenmyyjiäkin.
 
"jeps"
uusin löytö oli tänä vuonna NAME IT villahaalarit;tosi nätit kuosit ja kiva pehmeä villa!
Samalta merkiltä tuli uutuutena myös merinovillaiset alusvaatteet-jopa voisin sanoa olevan parempia kuin ruskovillan..koska hinnat alhaisemmat!
 
Kiitoksia vastauksista =)

Ruskovillaa ei kyllä tule, kun värit on tummansininen, punainen ja valkoinen - en maksa itteeni kipeeksi kun ei värikään miellytä!

Nuutisen kutomon haalaria on näköjään Lasten Metsolassa 39 e ja sitä olisi ollut myös ruskeana, mutta ei ole sopivia kokoja :headwall:

name it haalaria löysin yhdestä kaupasta, eikä ollut kokoja :(
 
No sitten vielä yksi vaihtoehto jolla on värejä: Kotimainen Kivat http://www.agtuvi.fi/Kivat_autumn_winter_10.pdf

Myllymuksuilla on ruskeata Myllymuksut Oy: Lastenvaatteet - Villavaatteet - Kerrasto lapselle, merinovillaa
Kivat haalareissa on ihan kivojakin, mutta en kyllä kaupoissa ole niitä nähnyt! :mad: Taitavat tehdä niitä vaan katalogiinsa...

Noita Myllymuksuja vilkuilinkin jo, mutta olen ennenkin todennut ettei sieltä kannata tilata mitään, kun ihan järkyt postikulut (paitsi yli 120 e sitten ilmaiseksi)!
 
tiimarinvihko harmaana
Ruskovillasta oon mäkin tykännyt. Ostan koon aina niin että menee kaksi talvea. Ruskovillan haalarit kun on ohuita ja jämäkkiä, niin hihoja saa hyvin käärästyä.
 
Kivat haalareissa on ihan kivojakin, mutta en kyllä kaupoissa ole niitä nähnyt! :mad: Taitavat tehdä niitä vaan katalogiinsa...

Noita Myllymuksuja vilkuilinkin jo, mutta olen ennenkin todennut ettei sieltä kannata tilata mitään, kun ihan järkyt postikulut (paitsi yli 120 e sitten ilmaiseksi)!
Mä sain tilattua joskus haluamani mallin, värin ja koon ainakin Kivat:ia jälleenmyyvään pikkukauppaan. Tampereella Miraakkeli ainakin näin tekee. Taisin kyllä olla loppusyksystä silloin ostoksilla ja kauppaan oli muutenkin tulossa täydennystä parin päivän sisällä. Joten lisättiin mun toive listaan. Olen samaa mieltä, että yleensä valikoimat ovat ankeat. Miraakkelilla kyllä on laaja väriskaala ja malleja monia.
 
"heips"
Osta mielummin villa-alusvaatteet, pitävät todellä lämpiminä ihoa vasten. Ihan pienelle villabody ja villasukkikset, isommalle villa-aluspaita ja legginssit. Me käytettiin vastasyntyneellä ruskovillan villahaalaria ihoa vasten ja vauva pysyi lämpimänä viime talven paukkupakkasillakin!
 

Yhteistyössä