Suosittele villahaalaria!

[QUOTE="heips";22565630]Osta mielummin villa-alusvaatteet, pitävät todellä lämpiminä ihoa vasten. Ihan pienelle villabody ja villasukkikset, isommalle villa-aluspaita ja legginssit. Me käytettiin vastasyntyneellä ruskovillan villahaalaria ihoa vasten ja vauva pysyi lämpimänä viime talven paukkupakkasillakin![/QUOTE]

Mä koen kyllä hankalaksi nämä alusvaatteet - kuka joutaa pukemaan ja riisumaan monta kerrosta edestakaisin että saa ne pelkät sisävaatteet päälle... en minä ainakaan eikä eskalainen edes suostuisi niin hankalaan hommaan. Ja ei varmasti voi pitää niitä villavaatteita sisällä sisävaatteiden alla, tytöllä jos on sukkahousutkaan housujen alla, niin ne housut lentää aika nopsaan...
 
Mä koen kyllä hankalaksi nämä alusvaatteet - kuka joutaa pukemaan ja riisumaan monta kerrosta edestakaisin että saa ne pelkät sisävaatteet päälle... en minä ainakaan eikä eskalainen edes suostuisi niin hankalaan hommaan. Ja ei varmasti voi pitää niitä villavaatteita sisällä sisävaatteiden alla, tytöllä jos on sukkahousutkaan housujen alla, niin ne housut lentää aika nopsaan...
Tämä on tietty kovin yksilöllistä, mutta itse pidän mielummin suorien housujen alla ruskovillan villahousuja kuin esim ihan laadukkaita Wolfordeja. Malli on yllättävän miellyttävä ja ei purista. En ole toki herkin kutiamaan, mutta nää on merinoa. Enkä paistu.

Mutta oma jälkikasvu on sisällä sellainen kuumakalle, että en minä hänelle hoitoon (missä on selvästi kotia lämpöisempää) pistäisi villa-alusvaatteita sisävaatteiden alle. Paistuisi raukka varmaan.
 

Yhteistyössä