super-pro mammat oli leikkipuistossa

  • Viestiketjun aloittaja pois kääntynyt
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23716952]mä tätä kokonaan jaksa lukea, mutta olen kyllä kertaalleen kääntynyt itsekin ympäri, kun näin että kersa oli puettu kokonaan burberryyn.

Mitä ihmettä mä olisin sanonut ihmiselle, jonka lapsen päällä on kerralla kalliimmat vaatteet kun mun koko kauden rievut?
Ja muuten tämän kylän leikkipuistossa ei todellakaan puhuta tämmöselle "junantuomalle"...[/QUOTE]

Jaa-a. Mitä niille ihmisille yleensä puhutaan, jos puhutaan? Onko pakko tehdä asioista niin vaikeita? Ja todella tuntuu, että enemmän ne junantuomat on naama nyrpällään, että johtuisiko siitä, eikä vaatteista että teille ei kukaan mitään puhu?
 
"nii"
No ei kait sitä tartte jutella, mutaa kyllä tervehtiminen, varsinkin jos toinen on tehnyt aloitteen kuuluu hyviinkäytöstapoihin silti. Kyllä sitä kalliit ja tyylikkäät vaatteet voi pukea päälleen kuka tahansa, mutta todellinen sivistys on siellä sydämessä ja käytöksessä.

Itse muuten olen hyvin boheemi ja pukeudun juuri niin kuin haluan,joten saatan vaikuttaa kirppisäidiltä, vaikka emme mitään köyhiä olekkaan. Kirppis on sitäpaitsi hyväjuttu, kierrätys on hyvä juttu, myös lastenrattaissa.

Ulkoinen habitus ei välillä kerro elintasosta mitään, mutta josksu aikapaljon ihmisestä vaatteiden sisällä. Toisinaan vaan käytös paljastaa sen mitä vaattetkaan eivät peitä.
 
"kääk"
[QUOTE="vieras";23716951]Voi tota sun nuoruuden uhmaa: "Ryystin vissyä siideripullosta..." :LOL:[/QUOTE]

olin vihanen ja nuori, tänä päivänä ei jaksais kyl vaivautuu mut sillon riitti energiaa :)
 

Yhteistyössä