Supistuksen sukuisiako?!

Miulla ei esikoisesta ollu merkkiäkään (no vähän kivutonta vatsan kiristelyä) ennen sitä ensimmäistä käynnistysnappia, joten mie olen ihan uuno näiden ennakoivien/harjotussupistusten kanssa... :ashamed:

Aamulla herätessä miun selkään särki (ja särkee edelleen) tosi keljusti, tuohon ristiselän tienoolle. Ja aina välillä menee semmonen "aalto" (vähän siihen tapaan kun esikoisen synnytyksessä ne "oikeat supistukset", mutta enemmänkin menkkakipujen tapaan) etureisissä ja alamahalla. Ei kovin usein, mutta ehkä jonkun kolme kertaa nyt yhdeksän jälkeen.

Että suursiivoukset on kumminkin vissiin parempi unohtaa ja ottaa tää päivä vähän levon kannalta? :whistle: (Helppoa vajaa 2-vuotiaan kanssa...) :D

Huomenna on lääkärineuvola, että siellähän sitä lisää selviää, mutta kunhan aattelin kysellä, että onko kellään ollu vastaavaa...

kesis rv 32+1
 
HEIPPA!
VAROVAINEN KANNATTAA OLLA, SILLÄ NUO OVAT MIELESTÄNI NAPAKOITA SUPISTUKSIA. MINULLA ALKOI 10 VUOTTA SITTEN RVKOLLA 33+6 YHTÄKKISET SUPISTUKSET, JOTKA JOHTIVAT SYNNYTYKSEEN SEURAAVAN VUOROKAUDEN AIKANA. ELI SEURAILE JA LEPÄÄ NYT JA MIKÄLI JATKUVAT HAKEUDU PIAN LÄÄKÄRIIN.
ODOTAN NYT ITSE KOLMATTA JA LA ON 5.7.07!
ONNELLISTA ODOTUSTA! :hug: :hug:
 
No tuo "aaltoilu" meni onneksi ohi tai mie en ainakaan aamun jälkeen oo sitä huomannu. Mutta joka kerta esikoista nostaessa mahaa kyllä kiristää... :/

Huomennahan se sitte selviää, että mitä lääkäri sanoo, onko siellä tapahtunu jotain ja millä ohjeilla jatketaan. :)
 
kiinnostunut
Selvisikö tänään mitään tuntemuksista ap??

Mietin just ku itsellä ollut eilisestä illasta asti vatsa pinkeenä ja "menkkamaista" jomotusta alaselässä, jossain tuolla alhaalla ja nyt säteilee jalkoihin asti ja nyt siis rv35+5.

Vähän sellanen jännitysolo koko ajan, et onko jotain alustavaa vai mitä? Aikasemmin ei ole ollut tälläsiä tuntemuksia.
 

Yhteistyössä