Supistukset loppuvat...

Minulla oli laskettu aika 2.6 eli jatko-ajalla mennään.Nyt oon jo 4 peräkkäisenä yönä valvonu usean tunnin ajan kipeitä supistuksia.Ensimmäisinä öinä supistukset tuli 20 min.välein ja kestivät n.40sek.
Viime yö oli todella tuskainen.Supistelin yli 4 h ajan noin 7 min.välein...Tein jo lähtöä laitokselle mutta ajattelin et joskohan taas loppuvat aamulla ja niinpä sit väli pitenikin ja peruin lähdön.Olin kyllä jo tosi kipeänä ja synnärillekkin matkaa 90 km.
Kyseessä on toinen lapsi ja ensimmäinenkin syntyi käynnistämällä.Limatulppaa tuli eka kerran jo yli viikko sitten ja käynnistysajan sain vasta ensi viikolle...
Alan olla jo niin turhautunut.Neuvolassa asiasta juttelin ja soitin jo synärillekkin mutta käskivät vielä odotella...En oikeesti ole nukkunut 4 yöhön ja supistukset piinaa heti jos koitan päiväunillekkin.Olo on kaikinpuolin tukala ja supistukset kipeitä.Olin jo pari viikkoa sittem avautunut hieman ja en uskalla edes ajatella mikä tilanne on nyt...MIKSI supistukset loppuvat?Onkohan elimistöni vain sellainen ettei se jaksa supistella kauan?
OOn tänään itkeny ja tullut siihen tulokseen etten saa tätä lasta ulos ilman avustusta ja käynnistykseen ei aleta kuin ensi viikolla...Pelottaa jo nyt tuleva yö.Tiiän et taas iskee kamalat supistukset ja sit ne taas aamun tullen loppuvat.
 
Noin vuosi sitten olin samassa tilassa. esikoista kyllä vasta odotin, mutta supistukset katosivat. En nukkunut ja muutenkin olo oli jo kamala. sairaalaan oli matkaa kyl vain 45km. sitten lopulta soitin sinne että ei jaksa enää ja itkin niin menimme sairaalaan ja pojan kanssa sieltä tultiin pois. Mutta joutuivat käynnistämää. puhkoivat kalvot ja laittoi tippaan. Ei vaan jaksanut supistaa tarpeeksi.
 
Kerroin etten saa nukuttua mutta vastaus on ollut lähinnä se et mielellään ei käynnistellä.. |O
Nytkin täällä sitten taas valvon,supistukset tosi kipeitä ja teräviä mut väli ehkä noin 15 min. Tuntuu et en voi enää kävellä ja pissaaminenkin sattuu :'(
Just tuossa ajettelin et oon jo nyt ennen varsinaista synnytystä kokenut PALJON pahempaa kipua kuin esikkoa tehdessä konsanaan.Itkettää ja pelottaa...EN ENÄÄ IKINÄ LISÄÄNNY!!! |O
 
pitäisköhän sun vaan sit lähteä sinne synnärille, meet vaan sinne sillon kun taas supistelee.Pakkohan niiden sit on jotain tehdä!
Kauheeta tollanen, ja kun et saa nukuttua niin ei varmaan jaksa "tosipaikan" tullen ees ponnistaa kun ei oo saanut levättyä!
luulis et jos sinne meet kun suppaillee ja vielä kerran selität tilanteen niin ottaisivat asian jo vähän vakavammin..
 
Kävin neuvolassa tänään ja katsoivat tuonne "alakertaan" ja paikat oli pehmeet ja 4cm auki.Käskivät mennä viimeistään yötä vasten synnärille..
Nyt supistelee satunnaisesti mutta kipeesti.Koitan kohta olla hetken aikaa pitkällään, sit varmaan taas supistukset tihenee.Jospa saisin sit sairaalasta edes jotain kipuihini et saisin ens yönä jo vaikka hetkenkin nukuttua...ja ehkä joskus sen nyytinkin syliini! :heart:
 

Yhteistyössä