Supistuksia selässä(kö)?

  • Viestiketjun aloittaja "erilainen"
  • Ensimmäinen viesti
"erilainen"
Muista lapsista supistukset tuntuneet aina edessä, mutta nyt koko päivän polttanut koko selkää. Välillä loppuu, ja välillä taas alkaa niin ettei makuulla,istuallaan tai mitenkään ole hyvä olla. Ja se johtaa siihen että saa selkäpolttojen jälkeen juosta veskiin. Viikkoja nyt 33. Neljäs raskaus eikä kertaakaan polttoja selässä.
 
tumpelo ummikko
yöllä heräilin sängyssä ja piti jatkuvasti kääntää kylkeä kun oli huono asento. Aamulla heti herättyä alkoi supistukset ja vauvat oli nopsaan maailmassa. Synnytyksen piilovaihe on mulla ainakin ollut todella PIILOvaihe.
 
[QUOTE="erilainen";22781022]pitääköhän sitä orientoitua synnytykseen??? Eikä, javiikkoja näin vähän:([/QUOTE]

Just siksi oo tarkkana kun viikkoja on vasta ton verran. Onko matkaa miten laitokselle jos mentävä näytille?
 
"erilainen"
Reilu 60 kilometriä, Aamulla tähän olen herännyt eikä kipuilu kokonaan ole lähtenyt pois. Helpottaa kyllä, ja kun asiasta synnärille soitin niin kuuluisat sanat "sitten vasta näytille jos olo sietämätön".
Onko tuolla vessassa hyppäämisellä jotain tekemistä asian kanssa, sekin on kyllä uus juttu minulle.
 
"vieras"
[QUOTE="erilainen";22781095]Reilu 60 kilometriä, Aamulla tähän olen herännyt eikä kipuilu kokonaan ole lähtenyt pois. Helpottaa kyllä, ja kun asiasta synnärille soitin niin kuuluisat sanat "sitten vasta näytille jos olo sietämätön".
Onko tuolla vessassa hyppäämisellä jotain tekemistä asian kanssa, sekin on kyllä uus juttu minulle.[/QUOTE]

Sanoitko sinä kuinka vähän sulla on viikkoja??
 
?=?
Molemmissa tuntunut supparit vain selässä. Peesaan sitä joka sanoi et niitä on vaikeampi kestää. Kätilöt molemmilla kerroilla kovasti sitä voivotteli kun kuulemma selässä tuntuvat on paljon kivuliaammat kuin mahassa tuntuvat. Kokemusta mulla ei ole niistä, mutta ainakin selässä tuntuvat oli sellaiset et joka supparin aikana lähti jalat alta. Yritä siinä sitten liikkua. Sekin pian kiellettiin tosiaan sen takia kun en pystyssä pysynyt. Voihan se toki olla et vauva vaan painaa johonkin hermoon, vai onko ihan selvästi sellaiset aaltomaiset, tulee ja menee, niin kuin supparit? Millä välillä tulee?
 
"vieras"
[QUOTE="erilainen";22781136]Juu,sanoin. Mutta olivat sitä mieltä että olisivat liitoskipuja ja kehon valmistautumista synnytykseen, . Soitan varmaan uudelleen.[/QUOTE]

Liitoskipuja selässä, voi apua mitä kätilö. Minä en ole edes kätilö ja silti tiedän että selässä tuntuvat supistukset ovat vaarallisempia kuin mahassa tuntuvat. 2 synnytystä ja särkyjä vain selässä.
 
"erilainen"
Taidanpa soittaa samantien niin ei mene aivan hermot kun huolettaa kovasti.
Kipu on justiin sellaista että kun se tulee, niin huokailen vain ja vaihtelen asentoa ja sitten menee ohi ja on aivan ok olo. Ei mitenkään säännölllisesti voi sanoa niiden tulevan.
Kiitos avustanne, ekaa kertaa tänne uskaltauduin tyhmiä kyselemään ja tukenne helpotti oloani.Toivotaan että toveri pysyy matkassa vielä=)
 
"vieras"
Mullakin kaikissa tuntunutt selassa. Vinkkina muille, mulla ainakin TENS-laite on auttanut noihin niin hyvin etta tuntui jotain mahankin puolella, muutoin kipu niin sietamaton etta on tuntunut vain selassa.
 

Yhteistyössä