supistuksia, supistuksia ja vielä lisää supistuksia

mysis
Kultasydän, onko kivuliaitakin supistuksia ja kuinka tiuhaan tulevat? Minulla oli juuri tuossa viikolla 37 kahden tunnin jakso, jolloin kivuliaita supistuksia tuli 10 minuutin välein ja olin varma että lähtö tulee, mutta ihan turha kuvitella... Viikko sitten eli viikolla 39 oli 8 tunnin ajan sama homma ja sen jälkeen yksi vuorokausi jolloin tuli vähän harvemmin, mutta sitten loppui. Kivuliaita supistuksia on nyt vain muutaman kerran päivässä. Kyllä tämä on turhauttavaa! Tämä on ensimmäiseni enkä tiedä onko edes normaalia, että on ihan säännölliset supistukset ties kuinka kauan ja sitten lopahtaa. Kaipa se on, mutta kiva kun neuvolassa sanottiin jo viime viikolla, että veikkaavat synnytystä 1-2 vrk sisällä ja supistukset tuntuvat vaan harvenevan:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mysis:
Kultasydän, onko kivuliaitakin supistuksia ja kuinka tiuhaan tulevat? Minulla oli juuri tuossa viikolla 37 kahden tunnin jakso, jolloin kivuliaita supistuksia tuli 10 minuutin välein ja olin varma että lähtö tulee, mutta ihan turha kuvitella... Viikko sitten eli viikolla 39 oli 8 tunnin ajan sama homma ja sen jälkeen yksi vuorokausi jolloin tuli vähän harvemmin, mutta sitten loppui. Kivuliaita supistuksia on nyt vain muutaman kerran päivässä. Kyllä tämä on turhauttavaa! Tämä on ensimmäiseni enkä tiedä onko edes normaalia, että on ihan säännölliset supistukset ties kuinka kauan ja sitten lopahtaa. Kaipa se on, mutta kiva kun neuvolassa sanottiin jo viime viikolla, että veikkaavat synnytystä 1-2 vrk sisällä ja supistukset tuntuvat vaan harvenevan:eek:
kivuliaita supistuksia mulla on tullut pian viikon ajan, kuitenkin epäsäännöllisesti. :kieh: Välillä ei niin kauhean kivuliaita, mutta välillä sattuu niin ettei pysty puhumaan supistuksen tullessa. Neuvolassa kävin tänään ja siellä sanottiin että kohdunsuu muutamalle sormelle auki ja kanavaa vielä jäljellä. Kaks edellistä lasta on syntyneet rv 40+3 ja 40+2. Eli vielä on aikaa odotella |O
 
mysis
Tarkistiko terkkari sinulta kohdunsuun tilanteen? Minulle sanoi viime viikolla, ettei sitä ole mitään mieltä tarkistaa, kun se ei kuitenkaan kerro varmaksi synnytyksen edistymisestä. Kyllä minusta olisi tosi kiva tietää, miltä siellä näyttää, että onko tapahtunut yhtään mitään vaikka olen näin paljon joutunut kitumaan tämän kanssa... Nyt on kaksi päivää ollut semmoista outoa tunnetta alapäässä, ehkä sitä voisi kutsua pieneksi kirvelyksi, kertooko sellainen jotakin? Mitään tulehduksen merkkejä ei ole. Yritän tässä vaan lypsää tietoa, että kohta se on menoa juu :LOL:
 

Yhteistyössä