supistuksista/selän poltoista?

onko kellään supistus tuntunu pelkästään selässä?mulla koko viime yön poltteli selkää,alko alaselästä ja levis yläselkään kesti aika pitkään ja lähti välillä pois.poltot tuntu myös leviävän selästä vähän mahan sivuille.
en vaan oikeen tiiä oliko supistuksia vai mitä ihmettä tuo vois olla??poltteli siis todella kovaa,niin että sängystä piti nousta.
jos ne on suppareita niin voikohan ne avata paikkoja.onko kokemusta kellään?
pelottaa vaan tuo ens yö jo valmiiks...viikkoja 34
 
Mulla kans tuntui selässä supistukset näin monta yötä jatkui kunnes tuli sit lähtö sairaalaan kun ne jatkui ja teki kyllä todella kipeetä selkään tai siis alaselkään.

Esikolla mulla oli normaalit supistukset eli masussa tuntui kun suppari tuli, siks vähän epäilin kun tuntui ainoastaan selässä se supistuksen tulo.

Niin ja lähtö tuli tuolloin laskettunapäivänä ja n. viikon supisteli.
 
hissu
tuntuiko sinulla menkkojen aikaan selässä kipua?
minulle neukkulassa sanoi,että menkkojen aikanakin supistelee.

minulla tuntui supistelut selässä! tunsin niitä raskauden aikana,ihan jostain 30 viikolta asti. mitään ihmeitä ne ei alapäässä tehneet.

synnytyksessä minä en voinut olla ponnistusvaiheessa ollenkaan selälään,koska supistukset tuntuivat selässä. niinpä ponnistin kontiltaan!
 
Mulla tuntui vain selkäkipuna supistukset, siitä syystä sairaalaan mennessä olikin jo synnytys niin pitkällä että oli ponnistusvaihe meneillään. Kipu oli noidannuoli tyyppistä aluksi niinkuin jotain iskuja selkään. Kipuja kesti 5-6 tuntia ja oli jo kohdunsuu täysin auki. Tuolloin siis oli kyseessä esikoisen syntymä. Kyllä mielestäni voi olla sinullakin synnykseen lähtö edessä pian.
 
Esikoinen:
Kun synnytys käynnistyi viikolla 40+5 alkoi yöllä juuri sänkyyn mennessä poltot alaselässä ja alavatsalla. Levis reisiin ja pakaroihin lopulta. Samalla kun poltti niin puristi lujaa samoista paikoista. Kipu koveni ja maha meni jo siinä alussa sekasin ja limatulppa lähti valuun. Eli synnytys alkoi juuri noilla.

Tämä toinen jota nyt odotan rv 36+5:
On takana jo 3 yötä että samalailla polttaa rytmisesti alaselkää ja alavatsaa. Samalla puristaa selässä. Ei oo levinny eteenpäin eikä voimistunut mutta aina tullut todella säännöllisesti ja tiuhaan ne poltot. Sitten tuntien päästä aina hiipuu ja loppuu. Polttoja myös välillä päivisinkin.
Eilen sisätutkimus ja kaikki paikat kii ja 3cm kohdunkaulaa :eek: . Eli mitään eivät ole tehneet tämän vauvan kohdalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 18:18 ninni kirjoitti:
onko kellään supistus tuntunu pelkästään selässä?mulla koko viime yön poltteli selkää,alko alaselästä ja levis yläselkään kesti aika pitkään ja lähti välillä pois.poltot tuntu myös leviävän selästä vähän mahan sivuille.
en vaan oikeen tiiä oliko supistuksia vai mitä ihmettä tuo vois olla??poltteli siis todella kovaa,niin että sängystä piti nousta.
jos ne on suppareita niin voikohan ne avata paikkoja.onko kokemusta kellään?
pelottaa vaan tuo ens yö jo valmiiks...viikkoja 34
no nyt on yö takana päin ja sain nukuttua..alku yöstä tuli taas poltot ja mahaakin supisteli muutamaan kertaan oikeen kunnolla..alapäätäkin vihloi oikeen tuntuvasti.käveleksin sit kämpässä noin tunnin ja otin särkylääkkeen,loppu yön sainkin sit nukuttua.nyt äsken tuli tän aamun eka tosi puristava supistus ja tuntu et selkäkin kipeytyi heti.no jospa tää vauva nyt kuiteski pysyis vielä sisällä.eilen kävin ultrassa ja painoarvio oli 2500g ja viikkoja siis nyt tasan 34.kohdunsuu oli 2 cm ja kiinni hyvin.sanoivat lääkärillä että ei enää estellä jos syntyy kun 34 viikkoa on se raja.saapi nyt nähä millon syntyy,oireita on ainakin tässä raskaudessa ollut sit paljon.(toinen lapsi siis tulossa)
 

Yhteistyössä