Surullinen ystävänpäivä...

Pakko purkaa pahaa oloaan johonkin. Ei tullut meille sitten lokavauvaa. :'( Menkat alkoivat tänään. Eipä ole oikein ystävänpäivä fiilis. Olisi nyt odottanut vaikka huomiseen. Kuinka sitä elätteli taas toivoa että jospa nyt, jospa nyt tällä kierrolla. Mutta ei. Nousee niin mieleen se tuska ja kaipuu mitä tunsi sisällään kun odoteltiin että esikoinen lähtisi aluilleen.
Meillä on 1,1 vuotias poika, lapsettomuushoidoilla alkunsa saanut. Vuoden ja 7 kk yrittämisen jälkeen. Ja nyt on toinen lapsi ollut tervetullut kohta vuoden päivät. Mutta ei. Kuinka kauan sitä jaksaa vielä luomusti yrittää? Kun mitään selkeää vikaakaan ei ole. Esikon tuloa vaikeutti epäsäännöllinen kiertoni, mutta nyt sekin on ollut vähän säännöllisempi.
Niin paljon haluaisimme esikolle leikkikaverin ja vielä kolmannenkin. Vuosia sitten ajattelin että minulla olisi 30-vuotis päivänäni kolme lasta, mutta ei ole kuin yksi. Nyyh. Pari viikkoa tässä taas menee harmituksessa, sitten alkaa viikot jolloin toivoo että jospa nyt olisin raskaana, jospa meille kuitenkin tulisi vaikka marrasvauva. Mutta jos sitten taas tuleekin pettymys? No onneksi on tuo yksi taapero, jonka kanssa aika ei tosiaankaan käy pitkäksi. Mutta kuitenkin, olisi niin ihanaa jos niitä olisi kaksi...
Kaikesta huolimatta toivotan teille hyvää ystävänpäivää, toivotaan että aurinko pilkahtaisi joskus tuolta pilven raostakin.
 
Odottamaton
Otan osaa Norppa. Tiedän tunteen. Mä sain ihan samanlaisen Ystävänpäivälahjan, kuin sinä. Älä masennu.Toivon, että teille vielä toinen lapsi tulee, kun olette jo yhden saaneet. Hymyä huuleen ja hyvää Ystävänpäivää!
 
minttukäärö
Hei!

Ymmärrän surusi ja ahdistuksesi! Meillä poitsu täytti juuri vuoden ja toista ollaan yritetty koko ajan, tosin imetyksen lopetettua on tullut "vasta" 5 menkat. Meillä poitsu sai alkunsa "luomuna" oltiin juuri kuitenkin saatu päätökseen lapsettomuuden alkututkimukset. Minulla epäsäännöllinen kierto ja ovuloimattomuutta. Nyt sitten olen menossa ensikuussa jatkamaan "hoitoja", itse en aijo enään luomuna yritellä "vuosia" ja lääkärikin oli sitä mieltä, että jos kierrot edel. heittelee voidaan aloitella hoitoja puolen vuoden luomu yrittämisen jälkeen. Tämä on varmasti ihan henkilökohtainen juttu myös, miten kukin asian kokee...joku voi ajatella, että me olemme hätähousuja, mutta haluamme myös useamman lapsen ja pienillä ikäeroilla jos vaan mahdollista.
Itse olen todella pettynyt, kun kuvittelin että luomu raskauden jälkeen tulen varmasti helosti taas raskaaksi mutta nämä asiat eivät taida mennä oikein niinkuin ajattelee.
Voimia sinulle!!! Ja onnea yritykseen!!!!!!!!
 
siiri-miina
Heippa

Niin minullakin on vähän huonot fiilikset.
Menkkojen pitäisi alkaa torstaina ja tänään on alkanut alavatsakivut ja selkä kivut :'( Siis se jo kertoo taas sitä surullista tosi asiaa että turhaan sitä on taas toivonut :(
Raskauden oireita on nyt ollut muutaman päivän, rinnat selvästi suurentuneet ja kipeät.Huimausta!
Ollaan yritetty viime syyskuusta asti ja kolme on jo ennestään mutta isoja jo!
Sellaista ihanaa iltatähteä oltais haluttu :heart:
Miten te jaksatte aina menkoista pari vikkoa ovikseen asti?
Minulla on välillä kyllä aika vaikeeta!
NO, vielä ei ole alkanut mutta ei paljon kyllä ole toiveitakaan, sillain repii vatsasta ja selästä :'( :'(
Voimia kaikille ja halauksia koitetaan vaan jaksaa...
 
Samoissa tunnelmissa meni ystävänpäivä. :(

Mä olen tullut jo aika vihaiseksi ja välttelen raskaana olevia. Tulee vaan niin paha mieli. Paha mieli tulee jo siitä, kun kuulee, että joku toinen on tullut raskaaksi, vaikka iloinenhan sitä toisten puolesta on.

itku.

Tsemppiä teille kanssasisarille!
 

Yhteistyössä