Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

,,,,
Öhöm, no mä nyt pillitin jo Sinkkuelämää kattoessa, että silleen, mutta oikeesti surullisimpia katottavia on ollu jo monesti mainittu Schindlerin lista ja The road eli Tie.
 
Beep
Niitä on niin järjetön lista, etten muista kun muutaman. Itken siis usein!

Varsinkin leffat, jossa on lapsia ja jotain surullista tapahtuu niin se on varma pillitys. Itkeminen koetaan usein heikkoutena, mutta musta se kertoo vain herkkyydestä, ei heikkoudesta.
 
Helekutti
On the beach eli Viimeisellä rannalla. Se tosin on telkkaan tehty neliosainen minisarja jonka kesto 195 min. Märinää riitti koko viimeisen jakson ja paljon sitä ennenkin. Lopussa kaikki tekivät itsemurhan ja vieläpä tappoivat omat lapsensakin. Ei kuitenkaan mikään uskonto/kultti leffa.

Kannattaa katsoa.
 
"Liitu"
Ja tää ei oo sit vitsi: Mut saa aina itkemään "Samu Sirkan Joulutervehdys" se kohta kun se pieni poika luovuttaa sen aasinsa Joosefille ja aasi kääntyy katsomaan poikaa lähtiessään pois. Taustalla soi surullinen naiskuoro. Se on ihan mahdoton kohta mulle ja silti se on joka joulu katsottava.

Elokuvista: Titanic (kun ne vanhukset halaa toisiaan sängyssä ja odottaa että vesi täyttää hytin) Deep Impact (tytär ja isä seisoo rannalla ja odottaa hyökyaaltoa) sai mut itkemään vuosia sitten.
 
Kesytön sydän tulikin mainittua jo tuolla ekoilla sivuilla... Mut mie kyllä itken ihan tooooosi herkästi... joten lisääkin pystyn listaamaan.

Armageddon
Geishan muistelmat
Vihreä maili
Braveheart
Phenomenon
Boys don't cry
Million dollar baby
Ghost - Näkymätön rakkaus
P.S. Rakastan sinua

Siinä nyt ensalkuun, sit vois lopuks mainita et melkein kaikki elokuvat mitä katon :whistle:
 
Beep
[QUOTE="Liitu";22326325]Ja tää ei oo sit vitsi: Mut saa aina itkemään "Samu Sirkan Joulutervehdys" se kohta kun se pieni poika luovuttaa sen aasinsa Joosefille ja aasi kääntyy katsomaan poikaa lähtiessään pois. Taustalla soi surullinen naiskuoro. Se on ihan mahdoton kohta mulle ja silti se on joka joulu katsottava.

Elokuvista: Titanic (kun ne vanhukset halaa toisiaan sängyssä ja odottaa että vesi täyttää hytin) Deep Impact (tytär ja isä seisoo rannalla ja odottaa hyökyaaltoa) sai mut itkemään vuosia sitten.[/QUOTE]

Mulla taas Lumiukko tuo kyyneleet joka joulu silmiin ja se on vain katottava aina! :xmas:
 
Kesytön sydän tulikin mainittua jo tuolla ekoilla sivuilla... Mut mie kyllä itken ihan tooooosi herkästi... joten lisääkin pystyn listaamaan.

Armageddon
Geishan muistelmat
Vihreä maili
Braveheart
Phenomenon
Boys don't cry
Million dollar baby
Ghost - Näkymätön rakkaus
P.S. Rakastan sinua

Siinä nyt ensalkuun, sit vois lopuks mainita et melkein kaikki elokuvat mitä katon :whistle:
Olin justiin tulossa lisäämään omaan viestiin vielä sen, että itkin Armageddonia kattoessa. Ja minusta se on vähä noloa, itkeä nyt semmosta elokuvvaa. :rolleyes:
 
On the beach eli Viimeisellä rannalla. Se tosin on telkkaan tehty neliosainen minisarja jonka kesto 195 min. Märinää riitti koko viimeisen jakson ja paljon sitä ennenkin. Lopussa kaikki tekivät itsemurhan ja vieläpä tappoivat omat lapsensakin. Ei kuitenkaan mikään uskonto/kultti leffa.

Kannattaa katsoa.
Itsekin muistan sen kohdan, kun he tappoivat itsensä ennen kuin se pilvi tuli. Siitä tuli todella surullinen olo, koska loppuun asti toivoin, että he pelastuisivat.
 
äkkiseltään tuli mieleen sellainen kuin Sudenkorento.

Siitä on jo aikaa kun sen katoin, mutta kutakuinkin niin se meni että oli mies ja vaimo, ja vaimo kuoli jossain ulkomailla. Sitten se alkoi antamaan eloon jäänelle miehelleen merkkejä, niissä oli aina sudenkorento. Niiden merkkien avulla se mies matkusti sinne ulkomaille missä nainen kuoli, ja siellä oliki heidän yhteinen lapsi jonka joku heimo oli pelastanu naisen kohdusta. Aivan mielettömän kaunis ja surullinen leffa :)
 
"mee"
Blood diamond on ainoa elokuva, joka on saanut mut ihan kunnolla ääneen ulisemaan. Muut surulliset elokuvat olen pystynyt katsomaan muutaman kyyneleen vierähtäessä poskelle.
 

Yhteistyössä