SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

ai että...
no se oli tuttu juttu molemmat naimisissa ja se on hot ja mua nuorempi. .. se vanha tarina :D mut eihän tälläinen sitä vanhempi vajaa kympin kuite uskalla mtn alkaa vihjailee plus sitä että pettäis omaa miestään niin.. :| no mut aina saa haaveilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ai että...:
no se oli tuttu juttu molemmat naimisissa ja se on hot ja mua nuorempi. .. se vanha tarina :D mut eihän tälläinen sitä vanhempi vajaa kympin kuite uskalla mtn alkaa vihjailee plus sitä että pettäis omaa miestään niin.. :| no mut aina saa haaveilla :)
:flower: :flower: nooh fantsut on kivoja.... :p
 
ai että...
mut se on niin silmän ilo katsella ihan vain ruokatunnillakin ja paltsuissa.. :D ja eihän pieni flirtti =) koskaan ole pahasta varmaan hällekään.. emmä nyt niin ruma ole että sylkeä pääle pitäis.. :p
 
ai et..
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ai että...:
no se oli tuttu juttu molemmat naimisissa ja se on hot ja mua nuorempi. .. se vanha tarina :D mut eihän tälläinen sitä vanhempi vajaa kympin kuite uskalla mtn alkaa vihjailee plus sitä että pettäis omaa miestään niin.. :| no mut aina saa haaveilla :)
:flower: :flower: nooh fantsut on kivoja.... :p
ai no tähän vos vihjata jostain mielettämästä unesta minkä näin tässä taannoin.. joo se sellainen kopiohuone juttu :D :LOL: tosi beisikki
 

Yhteistyössä